کد خبر : 63963
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فوریه 2016 - 13:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حماسه‌ای دیگر است بسته هستند

حضور اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حماسه‌ای دیگر است

حضور اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حماسه‌ای دیگر است

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه شهرستان اهر گفت: تمامی اقشار مردم به‌ویژه جوانان با حضور در عرصه‌های مختلف بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، اقتدار و عظمت ایران را به عرصه ظهور خواهند کشید.

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های منطقه و جهان، متفاوت است، گفت: قیام برای خدا، انگیزه حرکت انقلابی مردم بود.

حاجی‌زاده با تأکید به اینکه مردم پشتوانه انقلاب هستند، افزود: در زمان طاغوت بسیاری از ارزش‌های اسلامی ازجمله حجاب، آزادی و … در معرض خطر بودند که با تدابیر امام خمینی(ره)، نقشه‌های رژیم پهلوی نقش بر آب شد.

وی ۲۲ بهمن را از معجزات امام راحل عنوان و بیان کرد: مردم در آن روز با تبعیت از امام خمینی(ره) و بی‌اعتنایی به تهدیدهای رژیم پهلوی به خیابان‌ها ریخته و بزرگ‌ترین انقلاب قرن را رقم زدند.

امام‌جمعه شهرستان اهر در پایان تأکید کرد: وظیفه امروز مردم به‌خصوص جوانان این است که وصایای الهی و سیاسی امام را که منشور جاودانه است، نصب العین قرار داده و طبق سفارش امام راحل نگذارند این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.