کد خبر : 63508
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فوریه 2016 - 16:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پروژه گازرسانی به معدن مس انجرد به بهره‌برداری می‌رسد بسته هستند

پروژه گازرسانی به معدن مس انجرد به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه گازرسانی به معدن مس انجرد به بهره‌برداری می‌رسد

اهروصال: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: خط انتقال گاز به کارخانه کنسانتره معدن مس انجرد به طول ۳ کیلومتر بوده و برای این پروژه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

ولی‌الله دینی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اینکه ۱۲۴ پروژه گازرسانی طی دهه فجر در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۷ پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان اهر طی هفته جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر به ۱۶ روستای اهر گازرسانی می‌شود، گفت: این روستاها شامل گلیزه، آغبلاغ، شربیت، کردلر ترانچه، هلان، شوره ناب، حسین کندی، نصیرآباد، قره قشلاق، داشبلاغ، گل لر، شیشه، دامناب، گوره درق، مالالار، محمدرضا کندی هستند که در طی هفته جاری از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی ۸۶ درصد جمعیت روستایی اهر از گاز طبیعی

دینی بابیان اینکه در حال حاضر ۸۶ درصد خانوار روستایی شهرستان اهر در۱۳۰ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، افزود: با بهره‌برداری از گاز این روستاها قریب به ۳۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند که برای گازدار شدن هر خانوار ۶۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از افتتاح پروژه گازرسانی به معدن مس انجرد نیز خبر داد، خاطرنشان کرد: خط انتقال گاز به کارخانه کنسانتره معدن مس انجرد به طول ۳ کیلومتر بوده و برای این پروژه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.