کد خبر : 63377
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فوریه 2016 - 10:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۱۶ رستوران زیر نظر سپاه در آذربایجان شرقی فعالیت می‌کند بسته هستند

۱۶ رستوران زیر نظر سپاه در آذربایجان شرقی فعالیت می‌کند

۱۶ رستوران زیر نظر سپاه در آذربایجان شرقی فعالیت می‌کند

اهروصال: مسئول خدمات کارکنان سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: ۱۶ رستوران در سطح استان زیر نظر سپاه عاشورای آذربایجان شرقی فعالیت می‌کند.

سرهنگ پاسدار غفار دشتبانی در گفتگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: به‌عنوان مرکز خدماتی استان، محل‌های متنوعی در جهت ایجاد رفاه به عموم مردم و کارکنان که در قالب خدمات هتلی، رستوران و استخر است، ۱۶ رستوران در سطح استان زیر نظر سپاه عاشورای آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنند.

مسئول خدمات کارکنان سپاه عاشورای آذربایجان شرقی بابیان اینکه در برخی از شهرستان‌های استان رستوران سپاه وجود نداشت با رستوران‌های شخصی قرارداد انعقاد شده بود، گفت: رستوران‌های شخصی که با سپاه استان قرارداد داشت ما نسبت به مالکیت سپاه اقدام کرده‌ایم و برای امسال ۵ شهرستان هدف‌گذاری شده که روز گذشته به مناسبت دهه فجر اولین رستوران سپاه منطقه ارسباران در اهر به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه رستوران شهرستان‌های مرند، عجب‌شیر و میانه که در اولویت هستند تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: افتتاح شانزدهمین رستوران سپاه در شهرستان اهر صورت گرفته است و هدف از احداث این رستوران‌ها، در قالب یکسان‌سازی برای پایوران سپاه و بهره‌مندی عموم شهروندان است.

دشتبانی با تأکید بر اینکه شهرستان اهر نکته تلاقی به شهرستان‌های ورزقان، هوراند و کلیبر و حتی مشکین‌شهر قرارگرفته و ایجاد این نوع رستوران‌ها ضروری است، خاطرنشان کرد: همکارانی که به این شهرستان‌ها تردد دارند می‌توانند از خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.