کد خبر : 63362
تاریخ انتشار : شنبه 6 فوریه 2016 - 9:35

مسابقه نویسندگی و کتاب سازی من هم کتاب می‌نویسم در اهر برگزار می‌شود

مسابقه نویسندگی و کتاب سازی من هم کتاب می‌نویسم در اهر برگزار می‌شود

اهروصال: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهر گفت: به‌منظور تقویت هنر نویسندگی در کودکان و نوجوانان و انس بیشتر آنان با کتاب و کتاب‌خوانی، اقدام به برگزاری مسابقه نویسندگی و کتاب سازی با عنوان «من هم کتاب می‌نویسم» نموده است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، محمد رحمانی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: به‌منظور تقویت هنر نویسندگی در کودکان و نوجوانان و انس بیشتر آنان با کتاب و کتاب‌خوانی، اقدام به برگزاری مسابقه نویسندگی و کتاب سازی با عنوان «من هم کتاب می‌نویسم» نموده است. این مسابقه برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان زیر ۱۴ سال و با موضوعات آزاد و اختیاری طراحی‌شده است.

 

وی سپس افزود: برای شرکت در این مسابقه، علاقه‌مندان کودک و نوجوان، از ۱۲ بهمن تا ۲۰ فروردین سال ۹۵ فرصت دارند کتاب‌های تألیفی خود را به هر یک از کتابخانه‌های عمومی –  شیخ شهاب‌الدین اهری و آیت ا… نجفی اهری –  تحویل نمایند.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: به بهترین کتاب‌های رسیده به کتابخانه‌ها با در نظر گرفتن محتوای مطالب، گروه سنی نویسنده، طراحی و رنگ‌آمیزی و میزان خلاقیت نویسنده در تهیه و تدوین کتاب، جوایزی از طرف اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهر به همراه لوح تقدیر اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حسام زاده --نشرحسام چهارشنبه , 17 فوریه 2016 - 18:53

باسلام -اخیرا این نشر موسسه ای مردم نهاد وعام المنفعه بانام –سایه یار مهر— با مجوز از وزارت کشور که در مرحله ثبت بسر میبرد راه اندازی نموده است .هدف موسسه نشر کتاب کودک واهدای کتابها به مناطق محروم ومهد کودکهای تحت حمایت بهزیستی است.لذا از جنابعالی تقاضا دارم ازتصویرگران وjنویسنگانی که تمایل به همکاری دارند با ما ارتباط داشته باشند زیرا در حال حاضر در مرحله اماده سازی کتابها هستیم . همکاری عزیزان جنبه اخلاقی وکمک دارد وتصویر سازی همراه با داستان ویا ترانه کودکانه در خصوص یک کتاب کودک هم یاری بزرگی برای مناطق بی حامیان است . تلفن تماس ۰۲۱-۶۶۹۴۹۷۹۷–۰۹۳۵۶۵۰۸۱۳۷ با احترام حسام زاده

نظرات بسته شده است.