کد خبر : 62959
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فوریه 2016 - 9:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هنرمندان با هنرمندی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند بسته هستند

هنرمندان با هنرمندی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند

هنرمندان با هنرمندی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند

اهروصال:فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: باید تمامی سنگرهای انقلاب اسلامی ازجمله هنر، فیلم، شعر، تئاتر، دفاع از حریم انقلاب و سنگرهای فرهنگی، بایستی کشور در کلیه سنگرها به‌صورت همسان پیشرفت و ترقی کند.

به گزارش اهروصال، فرمانده سپاه ناحیه اهر، در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر بسیج آذربایجان شرقی در اهر، با اشاره به ضرورت حضور در سنگرهای مختلف نظام، اظهار داشت: سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه و عظمت همراه با حضور قاطعانه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه عرصه شعر، ادب و هنر، انقلاب اسلامی علی‌رغم اینکه در اکثر سنگرها از طریق رسانه‌ها و نشریات بیشتر پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان عرصه شعر و ادب یکی از مظلوم‌ترین قشرهای جمهوری اسلامی بوده که سرد و گرم روزگار را به تصویر می‌کشانند، افزود: باید تمامی سنگرهای انقلاب اسلامی ازجمله هنر، فیلم، شعر، تئاتر، دفاع از حریم انقلاب و سنگرهای فرهنگی، بایستی کشور در کلیه سنگرها به‌صورت همسان پیشرفت و ترقی کند.

سرهنگ عبدالحسین ایمانی، بابیان این‌که تلاش گران عرصه فرهنگ و هنر همیشه هنرمندان استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر به ویژه منطقه ارسباران همگام و همراه با هنرمندان سراسر کشور تلاش کرده‌اند تا ارزش‌های اسلام، نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف با به تصویر کشیدن در قالب شعر، تئاتر و هنرهای دیگر برای حضور مردم به چشم بخورد.

ایمانی با تأکید بر اینکه مطلبی که نوشته می‌شود اگر در قالب تصویر به عرصه نمایش گذاشته شود تأثیر آن هزاران برابر بیشتر است، ادامه داد: هنرمندان بهتر می‌توانند مسائل روز و مشکلات مردم به نمایش بگذارند که شاید حتی در عرصه‌های مختلف دیگر چنین ظرفیت‌هایی وجود نداشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.