کد خبر : 62798
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 فوریه 2016 - 15:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بهره‌برداری از سه باب مدرسه بااعتبار نزدیک به ۵ میلیارد تومان در اهر بسته هستند

بهره‌برداری از سه باب مدرسه بااعتبار نزدیک به ۵ میلیارد تومان در اهر

بهره‌برداری از سه باب مدرسه بااعتبار نزدیک به ۵ میلیارد تومان در اهر

مدارس علامه حلی، ۱۲ فروردین و شهید علیزاده به مناسبت دهه فجر و بااعتبار ۴ میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان در شهرستان اهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید محمدعابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: مدارس علامه حلی، ۱۲ فروردین و شهید علیزاده با امکانات سیستم گرمایشی، سازه بتن‌آرمه و سایر امکانات بروز و استاندارد که توسط اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و خیرین احداث‌شده است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه شهید علیزاده بااعتبار ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: مدارس افتتاح‌شده که همکاری اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و بنیاد برکت در کمترین زمان به مرحله بهره‌برداری رسانند.

فرماندار اهر بابیان اینکه مدرسه ۱۲ فروردین نیز با صرف اعتبار ۲ میلیارد و ۲۲۹ میلیون تومان افتتاح شد، افزود: زمانی که ما نیاز مبرم به این مدارس داشتیم خوشبختانه با جدیت و پشتکار پیمانکار این مدرسه نیز در اختیار آموزش‌وپرورش شهرستان اهر جهت تحصیل دانش آموزان قرار گرفت.

عابدی همچنین از افتتاح مدرسه علامه حلی شهر اهر با هزینه یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان خبر داد، خاطرنشان کرد: هر سه مدرسه درمجموع بااعتبار چهار میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است، مدارس افتتاح شده با ۴۵۰۰ مترمربع زیربنا دارای ۳۰ کلاس درس امروز هم‌زمان با اولین روز از دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.