کد خبر : 62477
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فوریه 2016 - 14:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای زنگ انقلاب در مدارس هریس به صدا درآمد/ پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مردم است بسته هستند

زنگ انقلاب در مدارس هریس به صدا درآمد/ پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مردم است

زنگ انقلاب در مدارس هریس به صدا درآمد/ پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مردم است

آیین نواخته شدن «گلبانگ انقلاب اسلامی» همزمان با «لحظه ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سال ۵۷»، در مدارس شهرستان هریس نواخته شد.

به گزارش خبرنگار اهروصال در هریس، صبح امروز همزمان با سراسر کشور و با آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در تمامی مدارس روستایی و شهری شهرستان هریس نواخته شد.

حسن یحیوی فرماندار هریس در مراسم نواختن زنگ انقلاب دبیرستان دخترانه شبانه روزی مردانی آذر هریس، اظهار کرد: رسالت دانش‌آموزان این است که عقبه فکری انقلاب را حراست کنند و از کسانی که به پای این انقلاب جانفشانی کرده‌اند، پاسداری کنند.

وی با بیان اینکه مدارس در زمان انقلاب از کانون‌های مبارزه بوده است، اظهار کرد: رسالت دانش‌آموزان سال ۵۷ این بود که با بر پاداشتن آن قیام منافع نظام استکباری را به خطر بیندازند.

فرماندار هریس خاطرنشان کرد: پیروزی و شکل‌گیری هر انقلابی مرهون سه رکن رهبری، مردم و نظام اعتقادی مانیفیست است که شکل‌گیری و قوام این انقلاب نیز برگرفته از همین سه رکن بوده است.

زنگ انقلاب به صورت نمادین با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان  نظامی و انتظامی  و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها در دبیرستان دخترانه شبانه روزی مردانی آذر هریس نواخته شد.

دانش‌آموزان شهرستان هریس، صبح امروز با پاسداشت ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب به میهن اسلامی‌، باری دیگر با آرمان‌های انقلاب و  شهدا تجدید میثاق کردند.

 

DSC05335 DSC05337 DSC05338 DSC05339 DSC05341 DSC05346

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.