کد خبر : 62071
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2016 - 10:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۸۵ روستای هوراند در برف و کولاک محاصره شده است بسته هستند

۸۵ روستای هوراند در برف و کولاک محاصره شده است

۸۵ روستای هوراند در برف و کولاک محاصره شده است

اهروصال: فرماندار شهرستان هوراند با اشاره به اینکه درحال حاضر ۸۵ روستای هوراند در برف و کولاک محاصره شده است، گفت: دو خانواده در منطقه تنباکلو هوراند از مرگ حتمی نجات یافتند.

ابراهیم فریادخواه در گفتگو با خبرنگار اهروصال، بیان داشت: درحال حاضر راه ارتباطی ۸۵ روستای شهرستان هوراند مسدود شده و بر اثر بارش برف طی روز گذشته تعداد ۱۰۳ در محاصره برف قرار گرفته بود با تلاش راهداران راه و شهرسازی شهرستان اهر و سایر دستگاه ها، توانستیم راه ارتباطی ۶۳ روستا را بازگشایی کنیم.

فرماندار شهرستان هوراند با اشاره به اینکه تا روز گذشته راه ارتباطی تنها ۴۰ روستای این شهرستان بسته شده بود، افزود: ولی روز چهارشنبه بر اثر بارش سنگین برف و کولاک موجب شده تا ۸۵ روستای هوراند در برف محاصره شود.

وی بابیان اینکه تردد در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان هوراند به کندی انجام می شود، ادامه داد: با وجود این که برف روبی درحال انجام بوده و یخبندان جاده ها تردد خودروها را کندتر کرده است و در چهار نقطه ار این شهرستان از جمله منطقه تنباکلو دو خانواده از مرگ حتمی نجات یافته اند.

فریادخواه با تاکید بر اینکه کمبود امکانات و عدم توزیع امکانات راهداری در شهرستان ها موجب نارضایتی مردم در هنگام بارش برف می شود، تصریح کرد: هوراند با دو دستگاه برف روبی که بیشتر عمر خود را سپری کرده و برای این که بتوانیم پاره ای از مشکلات راهداری هوراند را حل و فصل کنیم نیازمند تامین و تخصیص یک دستگاه گریدر هستیم.

فرماندار شهرستان هوراند در پایان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا راه ارتباطی روستاها را بازگشایی کنیم و در صورتی که راه های روستایی مسدود بماند شاید مردم با در هنگام بیماری با مشکلات زیادی مواجه شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هوراند یک منطقه حادثه خیر است و زنان باردار این شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان دو هفته مانده به زمان زایمان به مراکز درمانی اهر و یا تبریز منتقل می شوند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.