کد خبر : 62046
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2016 - 8:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انجمن خیریه زنان دیپلمات به زلزله‌زدگان اهر و ورزقان کمک می‌کنند بسته هستند

انجمن خیریه زنان دیپلمات به زلزله‌زدگان اهر و ورزقان کمک می‌کنند

انجمن خیریه زنان دیپلمات به زلزله‌زدگان اهر و ورزقان کمک می‌کنند

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: یکی از عواید بازارچه خیریه انجمن زنان دیپلمات‌های وزارت امور خارجه صرف اموری همچون کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اهر و ورزقان می‌شود.

به گزارش اهروصال، شهین دخت مولاوردی در حاشیه مراسم افتتاح بازارچه خیریه انجمن زنان دیپلمات‌های وزارت امور خارجه در سخنانی درباره جایگاه زنان در لایحه برنامه ششم توسعه افزود: در این برنامه تفاوت رویکرد نسبت به برنامه‌های قبلی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: دولت لایحه و احکامی را برای اجرای برنامه ششم توسعه تدوین کرده است که این احکام نیاز به مجوز مجلس شورای اسلامی دارد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده تأکید کرد: ماده۲۶ لایحه برنامه ششم توسعه چهارچوب‌ها و مسیر حرکت ما را در امور زنان در پنج سال آینده مشخص کرده است و دولت قرار است برنامه مفصلی در این خصوص به دستگاه‌ها ابلاغ کند.

مولاوردی تصریح کرد: این برنامه‌ها در ابعاد مختلف باهدف توانمندسازی زنان تدوین‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در لایحه برنامه ششم توسعه اهداف کمی در تمام حوزه‌ها تعریف‌شده است و ما در سند پشتیبان ملزم به ارائه اهداف کمی شده‌ایم تا در پایان برنامه قابل‌اندازه‌گیری باشد.

هشتمین بازارچه خیریه زنان دیپلمات‌های وزارت امور خارجه امروز با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه افتتاح شد.

عواید حاصله از بازارچه خیریه انجمن زنان دیپلمات‌های وزارت امور خارجه صرف اموری همچون کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم، حمایت از زنان سرپرست خانوار، کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اهر و ورزقان، کمک‌تحصیلی به دانش آموزان محروم و کمک به مراکز بهزیستی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.