کد خبر : 61933
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2016 - 10:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مراسم روز حجاب وعفاف در شهرستان هریس بسته هستند

مراسم روز حجاب وعفاف در شهرستان هریس

مراسم روز حجاب وعفاف در شهرستان هریس

به گزارش اهروصال، حجت الاسلام قهرمان احمدی در همایش حجاب وعفاف شهرستان هریس، اظهار داشت: نمادین دین ستیزی عبارت است از کشف حجاب و بحث حجاب یک مسئله فطری و غریزی می باشد. بزرگترین ضربه را به پیکره جامعه وارد کرد و در مقابل آن نماد مبارزه با کشف حجاب روحانیت است و رابطه عمیق

به گزارش اهروصال، حجت الاسلام قهرمان احمدی در همایش حجاب وعفاف شهرستان هریس، اظهار داشت: نمادین دین ستیزی عبارت است از کشف حجاب و بحث حجاب یک مسئله فطری و غریزی می باشد. بزرگترین ضربه را به پیکره جامعه وارد کرد و در مقابل آن نماد مبارزه با کشف حجاب روحانیت است و رابطه عمیق مردم با روحانیت.
وجوب دینی حجاب بها دادن به زن و توجه و تاثیر گذاری این موجود ارزشمند در جامعه است پس باید این گوهر گرانبها از دسترس افراد حوا پرست دور باشد.
حجه الاسلام عظیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در این همایش در مورد حجاب وعفاف وسبک زندگی اسلامی گفت: اسلام و حاکمیت قرآن و اسلام بدون تشکیل حکومت اسلامی امکان پذیر نخواهد بود ،در غیر این صورت دین منزوی و غیر عملی خواهد شد.سبک زندگی غیر دینی متفاوت و مغایر با سبک زندگی اسلامی می باشد.
سبک زندگی اسلامی سبک شاد می باشد در مقابل سبک زندگی غربی که دلمردگی و یاس و نا امیدی می آورد.
درد امروز ما تحلیل سبک زندگی غربی و نهادینه کردن آن در جامعه اسلامی است و دین رودرروی سبک غربی با سبک اسلامی است.هجمه همه جانبه دشمنان جهت رخنه در دین و تضعیف اعتقادات ماست.
رضا خان خائن با تقلید کورکورانه از غرب بزور در صدد کشف حجاب بود اما غیرت و حیای ایرانی در مقابل این تصمیم غلط تمام قد ایستادن و در مقابل ظلم ظالم سر خم نکردند.
امروز جامعه غربی و رسانه های آنها با ترویج بی حیایی و بی فرهنگی در جامعه از طریق فرهنگ سازی و رخنه فرهنگی در صدد رسیدن به این هدف شوم خود و درواقع ادامه پروژه نیمه کاره رضا خانی در کشور ماست.
راه حل این مشکلات ،واجب فراموش شده ،امر به معروف و نهی از منکر است . امروز مبارزه و مقابله با بی حجابی وظیفه همگانی و یک واجب شرعی است و نباید حساسیت خود را نسبت به وقایع جامعه و اطراف خود از دست دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.