کد خبر : 61849
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2016 - 10:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عشوری:فاصله تراکتور با صدر جدول آن‌قدرها هم زیاد نیست بسته هستند

عشوری:فاصله تراکتور با صدر جدول آن‌قدرها هم زیاد نیست

عشوری:فاصله تراکتور با صدر جدول آن‌قدرها هم زیاد نیست

به گزارش اهروصال، سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره اردوی تیم تراکتورسازی در جزیره کیش، اظهار داشت: در اردوی کیش تیم ما تمرینات بدن‌سازی نیم‌فصل خود را سپری کرد و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات بسیار خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشت. وی افزود:اردوی کیش درمجموع اردوی بسیار

به گزارش اهروصال، سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره اردوی تیم تراکتورسازی در جزیره کیش، اظهار داشت: در اردوی کیش تیم ما تمرینات بدن‌سازی نیم‌فصل خود را سپری کرد و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات بسیار خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشت.

وی افزود:اردوی کیش درمجموع اردوی بسیار خوبی بود اما به عقیده من تیم ما برای اینکه در نیم‌فصل دوم بتواند نتایج خوبی گرفته و اتفاقات نیم‌فصل اول را جبران کند، باید ریاضت می‌کشید.

بازیکن تیم تراکتورسازی با اشاره به دیدار پیش روی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم راه‌آهن تهران، خاطرنشان کرد:راه‌آهن تیم بزرگ و ریشه‌داری است که ما نیز با توجه به بازیکنان و کادر فنی مجربی که راه‌آهن در اختیار دارد، مطمئناً کار آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد:تیم ما در این مسابقه برای برد به زمین می‌رود که امیدواریم بتوانیم ۳ امتیاز را مال خود کرده و با کسب نخستین پیروزی خود در نیم‌فصل دوم شروع قدرتمندی داشته باشیم.

عشوری گفت:طی روزهای آینده این تیم را آنالیز می‌کنیم تا بتوانیم در زمین مسابقه حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم و تهران را با دستی پر ترک کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به نتایج ضعیف در نیم‌فصل اول، به قهرمانی در پایان فصل امید دارید یا نه، تأکید کرد: ما ۱۰۰ درصد به قهرمانی امید داریم چون فاصله ما با صدر جدول آن‌قدر هم زیاد نیست که بخواهیم از رسیدن به آن نا امید شویم.

 انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.