کد خبر : 61820
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2016 - 16:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حذف سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر بسته هستند

حذف سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر

حذف سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حمید رضا نوربخش صبح امروز در نشست خبری که در معاونت هنری وزارت ارشاد برگزار شد، خبر فارس مبنی بر عدم حضور سالار عقیلی در جشنواره موسیقی فجر را تائید کرد.  طبق اعلام قبلی ستاد برگزاری سی‌و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر، قرار بود گروه موسیقی «وزیری» به

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حمید رضا نوربخش صبح امروز در نشست خبری که در معاونت هنری وزارت ارشاد برگزار شد، خبر فارس مبنی بر عدم حضور سالار عقیلی در جشنواره موسیقی فجر را تائید کرد.

 طبق اعلام قبلی ستاد برگزاری سی‌و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر، قرار بود گروه موسیقی «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی در ۲۳ بهمن ماه روی صحنه برود، اما سالار عقیلی خواننده این گروه در این اجرا نخواهد بود و کیوان ساکت از خواننده ای دیگر استفاده می کند.

نام سالار عقیلی در حالی از جدول اجراهای جشنواره سی و یکم موسیقی فجر حذف شده است که این خواننده ماه گذشته در نشست خبری گروه های جشنواره حضور یافته و گفته بود: «وقتی دیدم تفکری پشت این دوره جشنواره است احساس کردم که جشنواره سی و یکم افتراقاتی با دوره‌های پیشینش دارد. احساس می‌کنم که جشنواره موسیقی فجر امسال حرفی برای گفتن داشته باشد.»

سی و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر از ۲۱ بهمن تا یکم اسفندماه در شش سالن موسیقی شهر تهران، برگزار می شود.

انتهای پیام/ج

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.