کد خبر : 61730
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2016 - 9:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تیم اهر نائب قهرمان مسابقات هشت‌جانبه پینگ‌پنگ بناب شد بسته هستند

تیم اهر نائب قهرمان مسابقات هشت‌جانبه پینگ‌پنگ بناب شد

تیم اهر نائب قهرمان مسابقات هشت‌جانبه پینگ‌پنگ بناب شد

جواد محمود پور در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: مسابقات هشت‌جانبه پینگ‌پنگ بناب در دو گروه چهار تیمی که گروه ۱ متشکل از بناب الف، خوی و بناب ب و مرند و در گروه ۲ ارومیه و امید بناب و سلماس و اهر بودند برگزار شد. وی افزود: در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های خوی

جواد محمود پور در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: مسابقات هشت‌جانبه پینگ‌پنگ بناب در دو گروه چهار تیمی که گروه ۱ متشکل از بناب الف، خوی و بناب ب و مرند و در گروه ۲ ارومیه و امید بناب و سلماس و اهر بودند برگزار شد.

وی افزود: در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های خوی و بناب الف از گروه ۱ و تیمهای اهر و ارومیه و به دور دوم و جمع چهار تیم راه پیدا کردند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ شهرستان اهر ادامه داد: تیم پینگ‌پنگ اهر که با شکست تیمهای سلماس، ارومیه، بناب الف در دورهای اول، دوم و نیمه‌نهایی به فینال راه‌یافته بود در یک بازی سنگین و نفس‌گیر با نتیجه سه بر دو مقابل تیم ارومیه شکست خورد و به مقام دوم بسنده کرد.

وی در پایان بابیان اینکه تیم‌های خوی و بناب الف به مقام‌های سوم و چهارم دست پیدا کردند از زحمتکشان پینگ‌پنگ بناب؛ یزدانی رییس تربیت‌بدنی، دشتبان دبیر هیت و یدالله محبوبی مسئول سالن تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.