کد خبر : 61679
تاریخ انتشار : شنبه 23 ژانویه 2016 - 23:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور خواننده سرودهای میهن پرستانه در شبکه ضد ایرانی! + عکس بسته هستند

حضور خواننده سرودهای میهن پرستانه در شبکه ضد ایرانی! + عکس

حضور خواننده سرودهای میهن پرستانه در شبکه ضد ایرانی! + عکس

به گزارش اهروصال به نقل از جام نیـوز، با وجود تذکرات مستمر از سوی مسئولان وزارت ارشاد و مسئولان امنیتی کشور درباره ممنوعیت گفتگو با شبکه های معاند، یکی از خوانندگان مطرح کشور در اقدامی عجیب با حضور در استودیوی شبکه من و تو به گفتگو با مجریان آن نشست! سالار عقیلیخواننده آواز سنتی ایرانی

به گزارش اهروصال به نقل از جام نیـوز، با وجود تذکرات مستمر از سوی مسئولان وزارت ارشاد و مسئولان امنیتی کشور درباره ممنوعیت گفتگو با شبکه های معاند، یکی از خوانندگان مطرح کشور در اقدامی عجیب با حضور در استودیوی شبکه من و تو به گفتگو با مجریان آن نشست!

سالار عقیلیخواننده آواز سنتی ایرانی است که بیشتر آثار خود را با مضامین میهن پرستی تولید کرده و در سال های اخیر با حمایت مسئولان ارشد صدا و سیما، ترانه های سریال های مطرح درباره تاریخ معاصر کشور با صدای وی پخش شده (از جمله ترانه سریال “معمای شاه” که این روزها با صدای وی از شبکه اول سیما پخش می گردد)، در این شبکه صهیونیستی حضور یافت!

این اقدام خواننده مطرح کشور در حالی صورت می گیرد که چندی پیش اسناد تامین بودجه این شبکه ضد ایرانی توسط رژیم صهیونیستی در رسانه ها منتشر گردید و حال باید دید وی با چه دلیلی در این شبکه حضور یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.