کد خبر : 612
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 20:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تبریز میزبان بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور بسته هستند

تبریز میزبان بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور

تبریز میزبان بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور

به گزارش اهروصال به نقل از تبریز بیدار ، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه تبریز در سال جاری میزبان بزریگ ترین رویداد قرآنی کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: ۳۷ امین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در دهه اول اسفندماه سال جاری به میزبان تبریز

به گزارش اهروصال به نقل از تبریز بیدار ، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه تبریز در سال جاری میزبان بزریگ ترین رویداد قرآنی کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: ۳۷ امین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در دهه اول اسفندماه سال جاری به میزبان تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۵۰۰ نفر از متسابقین که مرحله شهرستانی و استانی را طی کرده و به مرحله کشوری رسیده اند، در تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی اظهار داشت: مسابقات قرآن در استان آذربایجان شرقی در سال ۹۰ با حضور هزار و ۴۰۰ نفر برگزار شد که این رقم در سال جاری به ۱۰۰ هزار نفر رسیده که ۳۰ هزار نفر از آن ها از تبریز هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به فعالیت مدارس شبانه روزی قرآن عنوان کرد: در مدرسه شبانه روزی قرآن شهرستان مراغه تاکنون ۲۳ نفر حافظ کل قرآن کریم تربیت شدند.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما این است که بحث مسابقات قرآنی در سالن های مسابقات باقی نماند، گفت: در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، یکصدمحفل قرآنی در سطح استان برگزار می شود، همچنین این مسابقات به صورت زنده از شبکه های قرآن، معارف سیما و شبکه شما پخش می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: همچنین در حاشیه این مسابقات همایش شاعران و قرآن با محوریت استاد شهریار و علامه طباطبایی(ره) و قرآن برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.