کد خبر : 61184
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2016 - 9:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سه باب مدرسه طی دهه فجر در اهر افتتاح می‌شود/ لزوم مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر بسته هستند

سه باب مدرسه طی دهه فجر در اهر افتتاح می‌شود/ لزوم مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر

سه باب مدرسه طی دهه فجر در اهر افتتاح می‌شود/ لزوم مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرنگار اهروصال، شجاعی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در شهرستان اهر، اظهار داشت: برنامه‌های آموزش‌وپرورش اهر به‌عنوان متولی کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر برنامه‌های متنوعی تدوین‌شده است. وی به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: برنامه استقبال از آفتاب، زنگ انقلاب در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری

به گزارش خبرنگار اهروصال، شجاعی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در شهرستان اهر، اظهار داشت: برنامه‌های آموزش‌وپرورش اهر به‌عنوان متولی کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر برنامه‌های متنوعی تدوین‌شده است.

وی به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: برنامه استقبال از آفتاب، زنگ انقلاب در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری و در کنار مزار شهدای گمنام که در کنار این‌ها، برنامه‌هایی نیز اجرا خواهد شد.

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش اهر ادامه داد: نشست سیاسی، سخنرانی و روایت از ابعاد مختلف زندگی امام خمینی(ره) در مدارس، محفل انس با قرآن و کرسی‌های تلاوت قرآن در مدیریت آموزش‌وپرورش و مدارس اهر با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان آذربایجان شرقی، آغاز مسابقات قرآن و عترت و نماز در تمامی مدارس، برگزاری جشن تکلیف، افتتاح سه باب مدرسه و اگر بتوانیم خانه معلم را به پایان رسانیم در دهه فجر قابل‌افتتاح خواهد بود.

شجاعی تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان در هنرستان امیرکبیر و بنت‌الهدی سنج، مراسم غبارروبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس همگام با سایر ادارات و نهادها و برگزاری مسابقات فرهنگی از کتب آیت‌الله مطهری ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده آموزش‌وپرورش شهرستان اهر در طی دهه فجر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.