کد خبر : 61
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 ژانویه 2015 - 16:33

خیز بلند اصلاح طلبان برای تسخیر کرسی های نمایندگی مجلس

خیز بلند اصلاح طلبان برای تسخیر کرسی های نمایندگی مجلس

ابقای رضا صدیقی به عنوان فرماندار دولت تدبیر و امید به ذائقه جناحی و باندی عده ای در اهر و استان خوش نیامد. طوری که استاندار را به این دلیل به باد انتقاد گرفتند و گفتند و نوشتند که دولت تدبیر در اهر نمود نیافته و نسیم اعتدال در اهر وزیدن نگرفته است در حالی

ابقای رضا صدیقی به عنوان فرماندار دولت تدبیر و امید به ذائقه جناحی و باندی عده ای در اهر و استان خوش نیامد. طوری که استاندار را به این دلیل به باد انتقاد گرفتند و گفتند و نوشتند که دولت تدبیر در اهر نمود نیافته و نسیم اعتدال در اهر وزیدن نگرفته است در حالی که مردم اهر نماد دولت تدبیر را در صف های طویل و عزت شکن سبد کالا با گوشت و پوست خود احساس نمودند و نه تنها نسیم تدبیر که طوفان آن، اهر را در نوردید.

البته حافظه این حضرات دچار آلزایمر تاریخی هم شده بود چرا که همین اتفاق در جریان انتقال دموکراتیک قدرت از دولت اصلاحات به دولت احمدی نژاد اتفاقا در همین اهر رخ داد و فرماندار دولت اصلاحات در راس مدیریت سیاسی اهر آن هم در دولت اصولگرایان ابقا گردید با این تفاوت که بر خلاف امروز که جناح پیروز نسبت به این امر معترض بود و یقه چاک می کرد و بالاخره با وارد نمودن فشار از طرق مختلف و عدم همکاری با فرماندار، توانست رضا صدیقی را مجبور به استعفا کند و سید محمد عابدی از اردوگاه اصلاحات زمام فرمانداری اهر را بر عهده بگیرد ولی جناح پیروز در آن دوره، چنین حساسیت بی موردی را نداشت و اصغری یک دوره چهار ساله دیگر را در دوران اصولگرایان در اهر مدیریت نمود.

گرچه انتخاب فرمانداران حق استاندار می باشد ولی بحث بر سر این است که دلیل این فشار وارده و اصرار بر این جابجایی از ناحیه برخی جریانات شناخته شده جناحی و حتی منبری! چه می تواند باشد؟ اگر آقایان مذکور ضعف مدیریت را دلیل این اقدام ذکر کنند مقبول نخواهد بود چرا که نیمه کاره ماندن بزرگراه اهر – تبریز و عدم تخصیص اعتبار لازم مانند دولت قبل توسط دولت تدبیر و امید برای این پروژه حیاتی نیز شاهدی است بر این امر که مدبر بودن فرماندار در اجرای اینگونه طرح ها مدخلیتی ندارد.

اتفاقا آقای رضا صدیقی از حیث تلاش، کوشش و پیگیری امور و مردمی بودن سرآمد فرمانداران ادوار اهر هست و منشا خدمات زیادی در ارسباران گردیده است و از این بابت نامش به نیکی یاد خواهد شد گرچه طبیعتا ممکن است در این مدت ضعف هایی هم داشته باشد.

به عقیده نگارنده علت اینگونه تغییرات سفارشی و ناراحتی ها و نگرانی های سیاسی که منجر به حذف مدیران قوی و جهادی می شود را باید در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و هدفگذاری و برنامه ریزی طیف اصلاحات برای آن انتخابات جستجو کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 21 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حسن پور از اهر دوشنبه , 5 ژانویه 2015 - 22:30

بله جناب دکتر حق باشماست چون در راه اندازی آن دم و دستگاه در خیابان رسالت که شما به همراه یکی از شرکایتان سر باقی شرکا را شیره مالیدید جناب صدیقی درکنار شما بود و حتماً باید از ایشان دفاع کنید.

رحمان چهارشنبه , 7 ژانویه 2015 - 21:31

صدیقی‏ ‏مرد‏ ‏عمل‏ ‏بود.‏ ‏امید‏ ‏که‏ ‏عابدی‏ ‏بتواند‏ ‏کارهای‏ نیمه تمام را‏ تمام کند.

علی‏ ‏ن. پنج‌شنبه , 8 ژانویه 2015 - 12:14

برخی‏ ‏از‏ ‏مطبوعات‏ ‏چی‏ ‏ها‏ی‏ ‏اهر ‏هم‏ ‏‏‏از‏ ‏ابقای‏ ‏صدیقی‏ ‏ناراحت‏ ‏بودند.‏ ‏

محمد‏ ‏ دوشنبه , 12 ژانویه 2015 - 11:27

عالی‏ ‏بود.‏ ‏

امیر سه‌شنبه , 13 ژانویه 2015 - 12:48

بهتر نیست به جای انتشار اینگونه نوشته ها که نشریات چاپی و مجازی سراسری پر است از نمونه های به مراتب کاملتر و قابل دفاع تر به انتشار مطالب محلی بپردازید.در ضمن انتشار مطالب افرادی که هیچگونه جایگاه اجتماعی ای ندارند مناسب شما نیست.

حسن پور از اهر سه‌شنبه , 13 ژانویه 2015 - 14:59

دقیقاً حق با امیر است.
خود کاندیداهای اهر برای انتخابات نمی دونن اصلاحطلبند یا اصول گرا چه برسه به خیز و پرش و غیره

رحمان چهارشنبه , 14 ژانویه 2015 - 20:57

امیر‏ ‏عزیز‏!‏‏ ‏دست‏ ‏به‏ ‏کار‏ ‏شو‏ ‏و‏ ‏نوشته‏ ‏کاملتری‏ ‏بنویس‏!‏‏ ‏و‏ ‏این‏ ‏نوشته‏ ‏را‏ ‏نقد‏ ‏کن‏ ‏تا‏ ‏استفاده‏ ‏کنیم‏!‏‏ ‏چه‏ ‏کسی‏ ‏گفته‏ ‏تا‏ ‏فقط‏ ‏مقبولین‏ ‏اجتماعی‏ ‏باید‏ ‏بنویسند‏ ‏و‏ ‏بقیه‏ ‏قبول‏ ‏کنن؟‏ ‏آیا‏ ‏اسم‏ ‏آن‏ ‏جامعه‏ ‏مورد‏ ‏نظر‏ ‏شما‏ ‏تک‏ ‏صدایی‏ ‏نیست؟‏ ‏

بصیر پنج‌شنبه , 15 ژانویه 2015 - 21:20

خیلی جالبه برخی افراد مانند امیر فکر می کنن هر چی اونا نوشتن درسته !
نه عزیز! دوران اصلاحات نیست که نویسندگان مقبول همه چیز رو زیر سئوال ببرن و دیگران دم نزنن

حسن پور از اهر جمعه , 16 ژانویه 2015 - 20:25

اونی که شما می گی دوران سلطه اصولگرایان و محمود احمدی نژاد بود عزیز!!

حسن پور از اهر جمعه , 16 ژانویه 2015 - 20:33

نویسنده این مطلب بخاطر تغییر فرماندار ناراحت است ولی برای اعلام این ناراحتی مسیر اشتباهی انتخاب کرده است. این فرد ابتدا باید ثابت کند که در اهر کاندیدای اصلاح طلبی اصلاً وجود دارد که کسی هم بخواهد برای انتخاب او خیز و پرش کند؟ اصلاح طلب کجا بود؟ کدام کشک کدام خیز؟ این حق هر دولتی است که فرد مورد نظرش را فرماندار کند و ربط دادن این موضوع به انتخابات از روی صداقت نیست.

رحمان شنبه , 17 ژانویه 2015 - 7:35

مگر‏ ‏اهر‏ ‏در‏ ‏دوره‏ ‏ششم‏ ‏و‏ ‏هشتم‏ ‏مجلس‏ ‏نماینده‏ ‏اصلاح‏ ‏طلب‏ ‏نداشت‏ ‏اخوی‏ ‏که‏ ‏این‏ ‏دوره‏ ‏هم‏ ‏نداشته‏ ‏باشد؟

رضایی‏ ‏ شنبه , 17 ژانویه 2015 - 17:12

اگر‏ ‏خیز‏ ‏و‏ ‏پرش‏ ‏هم‏ ‏نداشته‏ ‏باشند‏ ‏راه‏ ‏که‏ ‏می‏ ‏روند‏!‏!

حسن پور از اهر یکشنبه , 18 ژانویه 2015 - 20:33

اگر معماری و ریحانی اصلاح طلب بودند لابد نویسنده ابن مطلب هم سیمون هرش است!

رحمان یکشنبه , 18 ژانویه 2015 - 21:20

از هرش بودن نویسنده این مطلب اطلاعی ندارم ولی این را خوب می دانم که آقایان مورد اشاره شما در لیست اصلاح طلبان حضور داشتند. اصلاح طلب بودن هم که شاخ و دم نمی خواهد جانم!!

حسن پور از اهر دوشنبه , 19 ژانویه 2015 - 14:33

اصلاح طلبی برای خودش متر و معیار دارد اخوی هر گردی گردو نیست.
اگر معماری و ریحانی اصلاح طلب هستند پس پزشکیان و اعلمی چه هستند؟
معماری حتی نمی تواند در حد ۵ دقیقه در مورد اصلاحات صحبت کند چه رسد به اینکه اصلاح طلب باشد.بودن اسم فردی در یک لیست انتخاباتی دلیل تعلق خاطر وی با جریان مشخصی نیست. همانطور که اسم برخی از نامزدها در چند لیست دیده می شود!

حسن پور از اهر دوشنبه , 19 ژانویه 2015 - 14:36

اصلاح طلب واقعی پزشکیانی است که یک تار موی اش می ارزد به همه آن اصولگرایانی که شما سنگشان را به سینه می زنید.
نمونه روشن اش………!!!

Ali دوشنبه , 19 ژانویه 2015 - 20:08

Vali in hazarat dar dekhele eslahat boodand ya na?

رحمان سه‌شنبه , 20 ژانویه 2015 - 20:59

وقتی اسم یک فردی در لیست گروهی می آید بدان معناست که گروه مزبور رسم او را تایید کرده است پس بهتر است مغلطه نکنیم. و اما در مورد دکتر پزشکیان من ایشان را یک اصولگرا می دانم تا یک اصلاح طلب.

اهرلی چهارشنبه , 28 ژانویه 2015 - 17:12

سلام. جالب و خواندنی بود

رسول سه‌شنبه , 10 فوریه 2015 - 14:22

اقا کسی کفش منو ندیده

سهرابی دوشنبه , 9 مارس 2015 - 9:51

یکی از شهروندان در مورد دم و دستگاه خیابان رسالت حرف نامربوطی نوشته است. به عنوان یک مطلع عرض میکنم که هیچ گونه شیرهمالی نبوده است بلکه اعضای اخراجی به دلیل عملکرد نامطلوب خود و بر اساس قوانین کنار گذاشته شده اند.
اگر آنها اخراج نمی شدند ما شاهد فعالیت مرکز درمانی بی نظیر. مذکور در شهرمان نبودیم.

نظرات بسته شده است.