کد خبر : 60916
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2016 - 9:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اهر برای استقبال از گردشگران پایتخت گردشگری جهان اسلام آماده می‌شود بسته هستند

اهر برای استقبال از گردشگران پایتخت گردشگری جهان اسلام آماده می‌شود

اهر برای استقبال از گردشگران پایتخت گردشگری جهان اسلام آماده می‌شود

به گزارش خبرنگار اهروصال، مدد سمندری در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان اهر، با اشاره به اینکه کمیته‌های یازده‌گانه ستاد سفرهای نوروزی در این شهرستان تشکیل می‌یابد، اظهار داشت: سفرهای نوروزی امسال که مقارن بازمان برگزاری انتخابات اسفندماه است و برای اینکه مسافران و گردشگران در ایام نوروز و آستانه سال نو از اماکن تفریحی

به گزارش خبرنگار اهروصال، مدد سمندری در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان اهر، با اشاره به اینکه کمیته‌های یازده‌گانه ستاد سفرهای نوروزی در این شهرستان تشکیل می‌یابد، اظهار داشت: سفرهای نوروزی امسال که مقارن بازمان برگزاری انتخابات اسفندماه است و برای اینکه مسافران و گردشگران در ایام نوروز و آستانه سال نو از اماکن تفریحی بهره‌مند شوند باید کمیته‌های سفرهای نوروزی تشکیل و محل‌های گردشگری برای مسافران ساماندهی شود.

وی اضافه کرد: نمازخانه‌ها، مسافرخانه‌های و سرویس‌های بین‌راهی و جایگاه‌های سوخت‌رسانی در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی از هم‌اکنون باید تمهیدات لازم صورت گیرد.

سمندری ضمن اشاره به اینکه شهرداری اهر برای آغاز سال جدید و ایام‌الله دهه فجر فضای شهری را برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده کند، گفت: همچنین تعدادی از نانوایی‌های سطح شهر اهر، دستگاه‌های خدمات رسان، بانک‌ها و سایر برای اجرای طرح ستاد ساماندهی میهمانان نوروزی در شهرستان اهر آمادگی‌های لازم را برنامه‌ریزی کنند.

معاون فرماندار شهرستان اهر بیان داشت: هرچند که از تغییرات شرایط آب و هوایی نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی بایستی تمامی امکانات و خدمات، پارک‌ها و روشنایی خیابان‌ها برای پذیرش مسافران نوروزی فراهم شود.

وی بابیان اینکه شهرستان اهر نقطه اتصال به جنگل‌های سرسبز ارسباران است، افزود: مسافرانی که در ایام نوروز از شهرستان اهر تردد دارند ولی تعدادی کمی در این شهرستان اقامت کرده و مابقی به شهرستان‌های هم‌جوار سفر می‌کنند.

سمندری به انتخاب تبریز به‌عنوان شهر گردشگری اسلامی در سال ۲۰۱۸ پذیرای بیش از ۲ میلیون گردشگر خارجی خواهد بود، گفت: تمامی مسئولان شهرستان تبریز با فراهم کردن اقدامات گردشگری خود را آماده میزبانی از مسافران می‌کنند و سفر گردشگران خارجی تنها در تبریز نخواهند بود بلکه از شهرستان‌های دیگر استان نیز بازدید خواهند کرد.

معاون فرماندار شهرستان اهر بیان کرد: همان‌طور که تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب‌شده و اکنون شهرستان اهر نیز با زمینه‌سازی و ایجاد شرایط گردشگری با تأمین زیرساخت‌ها برای استقبال از گردشگران خارجی پایتخت گردشگری جهان اسلام آماده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.