کد خبر : 60652
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2016 - 17:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تحقق ۵۵ درصد اعتبار تخصیص یافته خانه معلم شهرستان اهر بسته هستند

تحقق ۵۵ درصد اعتبار تخصیص یافته خانه معلم شهرستان اهر

تحقق ۵۵ درصد اعتبار تخصیص یافته خانه معلم شهرستان اهر

به گزارش خبرنگار اهروصال، حیدر پورسلیمان در شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر، اظهار داشت: مسائل آموزشی و پرورشی شهرستان اهر بصورت عادی و بدون مشکل خاص در حال اجرا بوده و اکنون امتحانات نوبت اول در مدارس برگزار و هیچگونه مشکلی در ارتباط با امتحانات گزارش نشده است. وی با اشاره به اینکه هیچ

به گزارش خبرنگار اهروصال، حیدر پورسلیمان در شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر، اظهار داشت: مسائل آموزشی و پرورشی شهرستان اهر بصورت عادی و بدون مشکل خاص در حال اجرا بوده و اکنون امتحانات نوبت اول در مدارس برگزار و هیچگونه مشکلی در ارتباط با امتحانات گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از مدارس شهرستان اهر فاقد سیستم های گرمایشی نیستند و وضعیت گرمایشی مدارس بسیار مطلوب است، ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان اهر اکنون برای برگزاری هرچه باشکو تر برنامه های ایم الله دهه فجر برنامه ریزی می کند و با تقسیم کار و فراهم نمودن مقدمات ستاد گرامیداشت دهه فجر در آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شده است.

پورسلیمان از آمادگی مدیریت آموزش و پرورش، مدارس و دبیران شهرستان اهر برای برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه خبر داد و گفت: با بررسی های اولیه هیئت اجرایی انتخابات، تمامی مدارس شهرستان اهر از امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برخوردار بوده و با تمام توان برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات همکاری خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر به روند احداث خانه معلم این شهرستان نیز اشاره کرد، افزود: احداث خانه معلم اهر که به دلیل نبود اعتبار راکد مانده بود خوشبختانه امسال ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته و از رقم ۷۰ میلیون تومان ابلاغ و ما با پیمانکار پروژه قرارداد را امضا کرده ایم و روند اجرایی این پروژه بزودی اجرا می شود.

وی بابیان اینکه ناچیز بودن سرانه دانش آموزان برای تامین مایحتاج و هزینه های ضروری مدارس با مشکل جدی مواجه هستیم، اضافه کرد: مدارس روستایی با توجه به اینکه هزینه های برق، آب و گاز بسیار بالا است به دلیل اینکه کمک مردمی در روستاها وجود ندارد و سرانه دانش آموزی بسیار ناچیز بوده که مدیران مدارس نمی توانند این هزینه ها را تامین کنند.

پورسلیمان تصریح کرد: تاکنون برای مدارس شهری نتوانستیم سرانه پرداخت کنیم ولی با کمک های مردمی بخشی از مشکلات و نیازهای ضروری مدارس را تامین کنیم و در روستاها با مشکل جیره غذایی دانش آموزان روبرو هستیم و همچنین در تامین نیازمندی های اداره و تعمیرات مدارس نیز با مشکلات عدیده ای گریبانگیر هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر با تاکید بر اینکه ۳۵۰ نفر بی سواد اسمی شناسایی شده و پس از بررسی ها بی سوادی ۱۲۵ نفر مورد قبول واقع شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۱ نفر دیگر نیز بی سواد اسمی شناسایی شده که این تعداد بی سواد اسمی تنها ۹ نفر از شهرستان اهر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.