کد خبر : 60286
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 ژانویه 2016 - 5:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گوشی‌های ساده از هکرها در امان نیستند بسته هستند

گوشی‌های ساده از هکرها در امان نیستند

گوشی‌های ساده از هکرها در امان نیستند

به گزارش اهروصال، سرگرد «علی کسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص هک با استفاده از روش مهندسی اجتماعی هشدار داد و اظهار کرد: مهندسی اجتماعی به زبانی ساده فریب مخاطب با بهره‌برداری از مهارت‌های اجتماعی مانند روابط عمومی خوب، ظاهری آراسته است که در این روش هکر به اطلاعات حساس یک سازمان دست

به گزارش اهروصال، سرگرد «علی کسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص هک با استفاده از روش مهندسی اجتماعی هشدار داد و اظهار کرد: مهندسی اجتماعی به زبانی ساده فریب مخاطب با بهره‌برداری از مهارت‌های اجتماعی مانند روابط عمومی خوب، ظاهری آراسته است که در این روش هکر به اطلاعات حساس یک سازمان دست یابد.

رئیس پلیس فتای ایلام گفت: یک مهاجم ممکن است خود را به‌عنوان فردی متواضع و قابل احترام نشان دهد و مثلاً وانمود کند که یک کارمند جدید، تعمیرکار و یا یک محقق است.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های پرونده‌های کشف‌شده استان مشاهده‌شده که شماری از شهروندان که فاقد هرگونه گوشی هوشمند می‌باشند و از گوشی‌های ساده استفاده می‌کنند قربانی این نوع از مهندسی اجتماعی شده‌اند.

کسانی با تأکید بر این‌که شهروندان باید مراقب پیامک‌های تبلیغاتی و تماس‌های تلفنی باشند و در صورت مشاهده در اسرع وقت مراتب را به پلیس فتا اعلام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.