کد خبر : 60278
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 ژانویه 2016 - 5:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مکان‌های فیلمبرداری بزرگ‌ترین فیلم‌های جهان+تصاویر بسته هستند

مکان‌های فیلمبرداری بزرگ‌ترین فیلم‌های جهان+تصاویر

مکان‌های فیلمبرداری بزرگ‌ترین فیلم‌های جهان+تصاویر

به گزارش اهروصال، بسیاری از فیلم‌هایی که در جهان ساخته شده‌اند آثاری از خود باقی گذاشته‌اند این آثار و نشانه ها مکان‌هایی است که برای ساخت فیلم از آنها استفاده کرده‌اند. خوشبختانه برخی از آنها برای عموم قابل دسترس است و می‌توان از آنها بازدید کرد. جنگ ستارگان – تونس – یکی از فیلم‌های علمی

به گزارش اهروصال، بسیاری از فیلم‌هایی که در جهان ساخته شده‌اند آثاری از خود باقی گذاشته‌اند این آثار و نشانه ها مکان‌هایی است که برای ساخت فیلم از آنها استفاده کرده‌اند. خوشبختانه برخی از آنها برای عموم قابل دسترس است و می‌توان از آنها بازدید کرد.

جنگ ستارگان – تونس – یکی از فیلم‌های علمی تخیلی است که تا کنون شش فیلم زیر عنوان جنگ ستارگان قرار دارند. جورج لوکاس کارگردان، تهیه کننده و فیلم نامه نویس آمریکایی فیلمنامه هر شش قسمت این مجموعه را نوشته است.

 

 

 

جزیره سنت ونسان – دزدان دریایی کارائیب – جزیره سنت ونسان – این فیلم ساخته گور وربینسکی و راب مارشال است که شامل فیلم‌های زیر می‌شود:

دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه

دزدان دریایی کارائیب: صندوق مرد مرده

دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان

دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته

 

 

 

ارباب حلقه‌ها – نیوزیلند – رمانی به سبک خیال پردازی حماسی است که توسط پیتر جکسون در سال ۲۰۰۱ بر اساس کتابی با همین نام ساخته شده است. نویسنده کتاب ر.ر. تالکین نویسنده، زبان شناس و استاد دانشگاه آکسفورد بود.

 

 

فهرست شیندلر – لهستان – این فیلم به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و محصول سال ۱۹۹۳ است. فهرست شیندلر بر پایه زندگی واقعی اسکار شیندلر، صنعتگر آلمانی که جان بیش از هزار لهستانی یهودی را در جریان هولوکاست نجات داد است.

 

 

هانسل و گرتل – برلین، آلمان – این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده می‌رسند و توسط جادوگر آدمخوار صاحب آن خانه زندانی می‌شوند. اقتباس‌های گوناگونی از این داستان تاکنون صورت گرفته که از مهم ترین آنها می‌توان به اپرای هانسل و گرتل اثر آهنگ ساز آلمانی انگلبرت هامپردینک در ۱۸۹۳ اشاره کرد.

 

 

 

مصائب مسیح – ایتالیا –  فیلمی به کارگردانی مل گیبسون که یکی از پر بیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما بود. در این فیلم ۱۲ ساعت آخر عمر حضرت عیسی را به تصویر کشیده است.

 

 

 

برادران بلوز – ایلینوی، آمریکا – دونفر  از اعضای گروه برادران بلوز تصمیم می‌گیرند ۵ هزار دلار برای بقای یک پرورشگاه فراهم کنند؛ هزینه این فیلم معادل ۳۰ میلیون دلار بوده است.

 

 

 

غلاف تمام فلزی – ویتنام – لندن – انگلستان – این فیلم ساخته استنلی کوبریک در سال ۱۹۸۷ میلادی است.

 

 

بتمن – انگلستان – بتمن یا مرد خفاشی توسط شرکت امریکایی دی سی کامیکس منتشر شد. مردی با هویت مخفی شده پشت نقاب را نشان می‌دهد که یک تاجر و خیر آمریکایی است. والدین او در کودکی جلوی چشمان او به قتل رسیدند و از آن زمان وی قسم خورد که از تبهکاران انتقام بگیرد و عدالت را به جامعه بازگرداند.

 

 

 

پرتگاه – کارولینای جنوبی

 

 

تپه‌ها چشم دارند – مراکش – یک فیلم ترسناک به کارگردانی آلکساندر آجا، نسخه دوباره سازی شده یک محصول سال ۱۹۷۷ به همین نام است که ۶۹ میلیون و نیم دلار فروش کرد.

 

 

 

ماهی بزرگ – آمریکا – این فیلم خیال پردازی درام است که براساس رمانی به همین نام از دانیل والاس توسط کمپانی کلمبیا پیکچرز تولید شده است.

 

 

 

فراری – کارولینای شمالی – تولید در سال ۱۹۳ است و کارگردان این فیلم اندرو دیویس است.

 

 

 

ماما – ویرجینیا، آمریکا – فیلم ماما محصول کانادا که در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۳ اکران شده است و کارگردان فیلم اندرس موچیتی بود.

 

 

 

خوب، بد و زشت – صحرای تابرناس، اسپانیا – یکی از مشهورترین فیلم‌های وسترن است که توسط سرجیولئونه در سال ۱۹۶۶ ساخته شد. این فیلم در حال حاضر در لیست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما است.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.