کد خبر : 60273
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 ژانویه 2016 - 5:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مأموریت‌های امداد و نجات هلال‌احمر هنوز بوی پول را استشمام نمی‌کند بسته هستند

مأموریت‌های امداد و نجات هلال‌احمر هنوز بوی پول را استشمام نمی‌کند

مأموریت‌های امداد و نجات هلال‌احمر هنوز بوی پول را استشمام نمی‌کند

به گزارش اهروصال، دکتر ناصر چرخساز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: حجمی از امکانات و تجهیزات سازمان امداد و نجات در حوادث خرد کشور از بین می رود. در حالی که نیاز داریم به هنگام وقوع حوادث بزرگ همچون سیل و زلزله، از امکانات و تجهیزات کافی برای امداد و نجات حادثه دیدگان برخوردار

به گزارش اهروصال، دکتر ناصر چرخساز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: حجمی از امکانات و تجهیزات سازمان امداد و نجات در حوادث خرد کشور از بین می رود. در حالی که نیاز داریم به هنگام وقوع حوادث بزرگ همچون سیل و زلزله، از امکانات و تجهیزات کافی برای امداد و نجات حادثه دیدگان برخوردار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ارائه آموزش های همگانی و تخصصی در کنار انجام عملیات های امدادی، یکی دیگر از وظایف سازمان امداد و نجات است، تصریح کرد: متاسفانه روند تخصیص بودجه به سازمان امداد و نجات، به گونه ای نیست که بتوانیم این برنامه ها را به بهترین شکل اجرا کنیم.

چرخساز با اشاره به بودجه ۷۰۰ میلیاردی مصوب دولت برای سازمان امداد و نجات در سال جاری، گفت: تا این زمان که ۱۰ ماه از سال می گذرد، هنوز ریالی از این بودجه را دریافت نکرده ایم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، بر ضرورت تامین اقلام امدادی در انبارهای هلال احمر تاکید کرد و افزود: هر روز حجم مطالبه گری نمایندگان، مردم و حتی رسانه ها نسبت به حضور تیم های امداد و نجات در حوادث و سوانح افزایش می یابد ولی به خاطر نبود بودجه، نمی توانیم پاسخگو باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.