کد خبر : 600
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 20:15

توهین آشکار خبر آنلاین به سپاه و بسیج + عکس

توهین آشکار خبر آنلاین به سپاه و بسیج + عکس

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، خبرگزاری "خبر آنلاین"، امروز (چهارشنبه) یادداشتی از فردی به‌نام "حمیدرضا شاه‌محمدی" منتشر کرد که در آن به دو تن از صحابه خاص رسول خدا و یادگاران دفاع مقدس اهانت شده است. نگارنده این یادداشت که در ‌تاریخ ۱۵ دی به رشته تحریر درآمده، با

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، خبرگزاری "خبر آنلاین"، امروز (چهارشنبه) یادداشتی از فردی به‌نام "حمیدرضا شاه‌محمدی" منتشر کرد که در آن به دو تن از صحابه خاص رسول خدا و یادگاران دفاع مقدس اهانت شده است.


نگارنده این یادداشت که در ‌تاریخ ۱۵ دی به رشته تحریر درآمده، با استفاده از ادبیات وقیحانه رسانه‌های صهیونیستی و ضد انقلاب، حملات بی سابقه‌ای به نهادهای انقلابی و اتهاماتی گسترده به بسیج و سپاه وارد کرده است.

"خبر آنلاین" در این یادداشت، با سوءاستفاده از اظهارات احمدی نژاد رئیس جمهور سابق و سخنرانی حسن روحانی رئیس دولت یازدهم در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، سپاه و بسیج را به فساد متهم کرده است.

نویسنده در فراز پایانی این یادداشت سراسر اهانت‌بار خود نوشته است: اگر چرخ‌های اقتصاد به دست اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نچرخد، باید منتظر باشیم که سلمانها و ابوذرهای فاسد، دیر یا زود کشور را به ورطه سقوط رهنمون کنند.

خبرآنلاین در ادامه این یادداشت نوشته است که نکند در سایه فساد سیستمی فراگیر در کشور یک روز همچون ارتش عراق اعلام شود که به ۵۰ هزار نظامی بدون آنکه وجود خارجی داشته باشد حقوق پرداخت می شده است؟ 

گفته می شود خبرگزاری "خبرآنلاین" منتسب به "حسین انتظامی" معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و "علیرضا معزی" دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت است.

 

این خبر دقایقی بعد از انتشار پس از اینکه با واکنش گسترده ای در فضای مجازی رو به رو شد از روی خروجی این سایت حذف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سینا جمعه , 9 ژانویه 2015 - 19:17

یکی نیست بگه بدبخت سپاه و بسیج نبودن الان که باید مثل عراق و افغانستان تو فلاکت زندگی میکردی تا چه برسه که حرف های قلمه بزنی

نظرات بسته شده است.