کد خبر : 59886
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 ژانویه 2016 - 20:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اشک ستاره‌های فوتبال و هنر سرازیر شد/ حرکت به یاد ماندنی کامرانی‌فر + عکس بسته هستند

اشک ستاره‌های فوتبال و هنر سرازیر شد/ حرکت به یاد ماندنی کامرانی‌فر + عکس

اشک ستاره‌های فوتبال و هنر سرازیر شد/ حرکت به یاد ماندنی کامرانی‌فر + عکس

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، تیم فوتبال ستارگان و هنر امروز متشکل از خداداد عزیزی، مهدی هاشمی‌نسب، علیرضا منصوریان، مهرداد میناوند، پژمان جمشیدی، نیما نکیسا، کریم باقری و در کنار هنرمندی مثل الهام حمیدی امروز به مشهد سفر کرده تا در یک حرکت خیرخواهانه یک مسابقه نمادین را با تیم فوتبال پیشکسوتان خراسان

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، تیم فوتبال ستارگان و هنر امروز متشکل از خداداد عزیزی، مهدی هاشمی‌نسب، علیرضا منصوریان، مهرداد میناوند، پژمان جمشیدی، نیما نکیسا، کریم باقری و در کنار هنرمندی مثل الهام حمیدی امروز به مشهد سفر کرده تا در یک حرکت خیرخواهانه یک مسابقه نمادین را با تیم فوتبال پیشکسوتان خراسان برگزار کنند.

قبل از برگزاری این مسابقه که قرار است علی دایی هم در آن حضور داشته باشد اعضای تیم فوتبال منتخب هنر و ورزش در مؤسسه خیریه همدم فتح‌المبین حضور پیدا کرده و برای دقایقی در کنار ۴۰۰ کودک و نوجوان زیرنظر این مؤسسه حضور پیدا کردند البته به هنگام بازدید این چهره‌های سرشناس از کودکان این مؤسسه اتفاقات جالبی رخ داد و مهدی هاشمی‌نسب، علیرضا منصوریان و پژمان جمشیدی در فضایی کاملاً احساسی اشک از چشمانشان سرازیر شده و فضایی خاص را ایجاد کردند. این نفرات پس از حضور بر بالین کودکان مؤسسه همدم به آنها دلداری داده و برایشان آرزوی سلامتی کردند.

در حاشیه این مراسم تعدادی از کودکان هنرمند این مؤسسه چند قطعه موسیقی را برای حاضرین و هنرمندان پخش کردن و در پایان حسن کامرانی‌فر که نمایشگاه از آفریقا تا برزیل را (که شامل دستاوردهایش از حضور در جام جهانی بود) به مزایده گذاشته و عواید آن را به این کودکان اختصاص داد. نکته جالب فروش پیراهن حسن کامرانی‌فر به همراه مدال فینال جام باشگاه‌های جهان به افراد خیر در این مراسم بود و عواید آن به این عزیزان تعلق گرفت.

عکس‌ها و فیلم‌های این مراسم را در زیر می‌بینید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.