کد خبر : 59875
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 ژانویه 2016 - 20:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دلیلی برای تحریم ایران به دلیل آزمایش موشکی وجود ندارد/برنامه‌ای برای کناره‌گیری اسد در سال ۲۰۱۷ وجود ندارد بسته هستند

دلیلی برای تحریم ایران به دلیل آزمایش موشکی وجود ندارد/برنامه‌ای برای کناره‌گیری اسد در سال ۲۰۱۷ وجود ندارد

دلیلی برای تحریم ایران به دلیل آزمایش موشکی وجود ندارد/برنامه‌ای برای کناره‌گیری اسد در سال ۲۰۱۷ وجود ندارد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، یک مقام روس می‌گوید مسکو دلیلی برای اعمال تحریم علیه ایران به دلیل آزمایش موشکی نمی‌بیند. رسانه‌‌های آمریکا هفته گذشته اعلام کردند که واشنگتن قصد دارد به بهانه آزمایش موشک بالستیک میان‌برد «عماد» توسط ایران، تحریم‌های تازه‌ای را علیه ۱۱ فرد و شرکت اعمال کند.  واشنگتن فعلا این

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، یک مقام روس می‌گوید مسکو دلیلی برای اعمال تحریم علیه ایران به دلیل آزمایش موشکی نمی‌بیند.

رسانه‌‌های آمریکا هفته گذشته اعلام کردند که واشنگتن قصد دارد به بهانه آزمایش موشک بالستیک میان‌برد «عماد» توسط ایران، تحریم‌های تازه‌ای را علیه ۱۱ فرد و شرکت اعمال کند. 

واشنگتن فعلا این تحریم‌ها را اعلام نکرده، اما گفته است که این گزینه روی میز است و پس از بررسی‌های لازم، اعلام می‌شود. 

به نوشته خبرگزاری اینترفکس، یک مقام روس که خواسته نامش فاش نشود، همچنین گفته است که مسکو امیدوار است که توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ در اواسط ژانویه (اواخر دی ماه) اجرایی شود. 

همزمان «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه گفته است که هیچ برنامه زمانی‌ای برای کناره‌گیری بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه از قدرت، تعیین نشده است.

وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر اینکه آقای اسد قرار است در ماه مارس ۲۰۱۷ از قدرت کناره‌گیری کند، گفت چنین چیزی در نشست صلح سوریه که ماه گذشته در وین برگزار شد، مورد توافق قرار نگرفت.

انتهای پیام/ق

http://fna.ir/SVFILO
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.