کد خبر : 5986
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فوریه 2015 - 12:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ بسته هستند

فال روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

فال روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

فروردین: این روز ، روز خوبی برای مسافرت های کوتاه می باشد. برج حمل ممکن است به ملاقات بستگان خود برود. در حالی که در طول جاده ممکن است شما با کسی برخورد کنید که سالهاست او را ندیده اید. ( همسایه ی سابق یا سرویس مدرسه ی شما ) ب هاحتمال زیاد آخرین اخبار

فروردین:

این روز ، روز خوبی برای مسافرت های کوتاه می باشد. برج حمل ممکن است به ملاقات بستگان خود برود. در حالی که در طول جاده ممکن است شما با کسی برخورد کنید که سالهاست او را ندیده اید. ( همسایه ی سابق یا سرویس مدرسه ی شما ) ب هاحتمال زیاد آخرین اخبار موضوع بحث شما خواهد بود.

اردیبهشت:

برج ثور باید بداند که بین پاسخ سریع و بی مبالاتی تفاوت وجود دارد. پاسخ همراه با تمانینه یک فرصت خوب برای شما فراهم خواهد کرد. اما عجله بیش از حد ممکن است باعث به وجو آمدن یک اشتباه تاسف بار شود. قبل از اینکه از کسی درخواست کمک کنید و یا اینکه به کسی پیشنهاد همکاری دهید مطمئن شوید که آن فرد قابل اعتماد می باشد.

خرداد:

خلق و خوی دوقولوها امروز پایدار نیست و تصمیمات مبهمی می گیرند. شما ممکن است تمام روز خود را صرف تلاش برای ایجاد یک انتخاب دردناک بین دو گزینه مساوی کنید. در هنگام صبح شما بیش تر در شک و تردید به سر می برید. در طول روز ممکن است شما برخی از اشتباهاتتان یا برخی اخبار گذشته را به یاد بیاورد

تیر:

شاهدان به شما می گویند که شما در این روز به هیچ چیزی تکیه نمی کنید. هر خبری ممکن است برای شما سوال برانگیز باشد. هیچ شایعه ای را باور نکنید. دوستان تون رو سریع با خبر نکنید. خواندن ، بحث های مختلف و عمیق بیشترین فایده را برای شما دارد.

مرداد:

۸ فوریه روزی برای تماسهای آزاد و تعاملات غیر رسمی می باشد. ستاره احساس می کنه که این یک هدیه ی واقعی برای شما به حساب می آید. لئو نمیخواهد که شما تمام وقت به استراحت بپردازید. اگر شما خیلی اجتماعی نیستید و یا شریک شما یک فرد نا امید است سعی کنیده که دایره روابط اچتماعی تان را گسترش دهید.

شهریور:

سنبله نباید هیچ انتخاب یا تصمیم جدی در این روز داشته باشد. آشنایان جدید ممکن است برای شما مشکل به وجود بیاورند. بسیاری از شما فکر می کنید که مستقل شدن بسیار سخت می باشد. شما ممکن است که یک انتخاب داشته باشید یا اینکه تلاش می کنید که با دو شریک همزمان ارتباط برقرار کنید.

مهر:

شخصیت اچتماعی برج حوت اجازه نمی دهد که در ۸ فوریه تنها باشد. شما به یک سفر می روید و مکاتبات فعالی خواهید داشت. شما ممکن است با دوستان قدیمی خود تماس گرفته و از آن ها بخواهید که زمانی را با هم باشید. مردم کشورهای دیگر ممکن است با شما در تناظر باشند.

آبان:

امروز عقرب خوش مشرب و تاثیر گذار می باشد. اگر زندگی شما را در راه های مختلف قرار دهد ، شما تمامی شوخی های زندگی را می پذیرید و به هیچ کسی اجازه نخواهید داد پشت سر شما بدگویی کند. عقرب بی تجربه ممکن است تحت تاثیر شرکت های دیگر قرار گرفته و شروع به فعالیت های مختلف کرده یا اینکه از مردم مختلف تقلید کند.

آذر:

ساده لوحی صورت فلکی قوس برای او در این روز ایجاد مشکل خواهد کرد. ارتباط برقرار کردن شما باید طولانی تر باشد. فیلترهای داخلی شما باید بیشتر بی عیب و نقص باشد. وگرنه کار شما به سرعت با اشتباهات زیاد پایان خواهد یافت . همچنین هر بحث یا موضوع خطرناک را تمام کنید.

دی:

خلق وخوی برج جدی امروز بستگی به محیط اطراف او دارد . تمرکز کردن برای شما دشوار خواهد بود . شما ممکن است به داستان زندگی کسی گوش کنید. با خود تمرین کنید تا یک رویکرد انتقادی به همه پیشنهادات ، وعده ها و درخواست ها داشته باشید.

بهمن:

امروز به شما وعده خوبی داده خواهد شد بخصوص اگر شما با یک شرکت در ارتباط باشید. بین انجام دادن چندین کار مانند رفتن به سفر یا جلسه و یا درخواست از کسی سردرگم می شوید ولی به زودی بر این مشکل فائق می یابید. ممکن است شما مجبور به انتخاب بین دو گزینه با شرایط مساوی شوید.

اسفند:

فضای امروز تاثیر متفاوتی بر روی شما خواهد گذاشت، اگر شما یک فرد خوش مشرب هستید و به زندگی عاطفی علاقه ندارید، یک روز فوق العاده خواهید داشت. ولی اگر عاطفی هستید به آسانی آسیب خواهید دید. سوء ضن و تاسف آسیبی است که ممکن است به شما برسد.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.