کد خبر : 59818
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 ژانویه 2016 - 9:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتقال علم کشاورزی به بهره‌برداران برای توسعه بخش کشاورزی هوراند بسته هستند

انتقال علم کشاورزی به بهره‌برداران برای توسعه بخش کشاورزی هوراند

انتقال علم کشاورزی به بهره‌برداران برای توسعه بخش کشاورزی هوراند

به گزارش خبرنگار اهروصال، برگزاری همایش علمی کردن کشاورزی با حضور فرمانده محترم  ناحیه مقاومت سپاه هوراند و مسئول بسیج سازندگی به همراه مسئولین مراکز و کارشناسان خبره کشاورزی و کشاورزان پیشرو و باغداران در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان هوراند برگزار شد . احد طایری مدیر جهاد کشاورزی هوراند در نخستین همایش علمی

به گزارش خبرنگار اهروصال، برگزاری همایش علمی کردن کشاورزی با حضور فرمانده محترم  ناحیه مقاومت سپاه هوراند و مسئول بسیج سازندگی به همراه مسئولین مراکز و کارشناسان خبره کشاورزی و کشاورزان پیشرو و باغداران در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان هوراند برگزار شد .

احد طایری مدیر جهاد کشاورزی هوراند در نخستین همایش علمی کردن کشاورزی با محوریت اقتصاد مقاومتی که در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در راستای تأکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اهداف و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی جهت علمی نمودن کشاورزی با محوریت اقتصاد مقاومتی برای توانمندسازی و انتقال علم کشاورزی به بهره‌برداران این بخش برای تولید و تأمین و امنیت غذائی این همایش برگزار شد.

وی همچنین گفت: در این همایش علمی با استفاده از کارشناسان بخش باغبانی و حفظ نباتات مدیریت شهرستان در خصوص تغذیه باغات و نحوه چال کود و هرس باغات و اجرای طرح‌های تجهیز باغات به سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار و کم‌فشار از دیگر موضوعات مهم برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان مطرح‌شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هوراند در پایان خاطرنشان کرد: همچنین روش‌های پیشگیری و مبارزه با آفات و امراض و بیماری‌های باغات و رعایت بهداشت باغات مطالب علمی و فنی برای استفاده باغداران این شهرستان به‌صورت پاور پوینت ارائه و آموزش‌های لازم ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.