کد خبر : 59776
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 ژانویه 2016 - 18:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کشورمان شروطی را برای ازسرگیری روابط با کشورهایی که با ایران قطع رابطه کرده‌اند در نظر خواهد گرفت بسته هستند

کشورمان شروطی را برای ازسرگیری روابط با کشورهایی که با ایران قطع رابطه کرده‌اند در نظر خواهد گرفت

کشورمان شروطی را برای ازسرگیری روابط با کشورهایی که با ایران قطع رابطه کرده‌اند در نظر خواهد گرفت

به گزارش اهروصال محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به قطع روابط دیپلماتیک برخی از کشورها با ایران، گفت: این کشورها در موقعیت و جایگاهی نیستند که قطع رابطه از سوی آنها بخواهد مشکلی را برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند و یا

به گزارش اهروصال محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به قطع روابط دیپلماتیک برخی از کشورها با ایران، گفت: این کشورها در موقعیت و جایگاهی نیستند که قطع رابطه از سوی آنها بخواهد مشکلی را برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند و یا تاثیری بر مناسبات اقتصادی و سیاسی ما با جهان داشته باشد.

وی افزود: البته نکته‌ای که این کشورها باید بدانند این است که از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران دیگر به اختیار آنها نخواهد بود و جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی شروطی را برای از سر گیری روابط با آنها در نظر خواهد گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ورود تعدادی از افراد به سفارت عربستان و وارد کردن خسارت از سوی آنان اظهار داشت: آنچه که در این ارتباط مهم است علت این اقدام است که باید مشخص شود.

آصفری خاطرنشان کرد: وقتی که ما چندین وقت است که شاهد جنایات عربستان سعودی به اشکال مختلف چه در فاجعه منا و بی‌احترامی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده و … هستیم. دولت باید پیش از اینکه این گونه اتفاقات شکل بگیرد برخورد لازم را با دولت عربستان می‌کرد تا ما شاهد چنین مسائلی در ارتباط با سفارت‌خانه این کشور نباشیم.

وی در پایان گفت: اگرچه ورود به سفارت به هیچ وجه مورد تایید نیست اما وقتی دولت هیچ اقدامی در مواجهه با عربستان سعودی در قبال جنایتش صورت نمی‌دهد مقصر است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/GPQWFV
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.