کد خبر : 59734
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 ژانویه 2016 - 18:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شورای نگهبان اصلاح‌طلبان را «فله‌ای» رد صلاحیت نمی‌کند بسته هستند

شورای نگهبان اصلاح‌طلبان را «فله‌ای» رد صلاحیت نمی‌کند

شورای نگهبان اصلاح‌طلبان را «فله‌ای» رد صلاحیت نمی‌کند

به گزارش اهروصال به نقل از فارس،صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندا در حاشیه مراسم ختم دایی رئیس دولت اصلاحات در مسجد نور تهران در جمع خبرنگاران درپاسخ به سوالیمبنی براینکه نظر شما درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون چیست؟ گفت: من معتقدم در هر جایی که ائتلاف به نفع اصلاح‌طلبان باشد باید این ائتلاف

به گزارش اهروصال به نقل از فارس،صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندا در حاشیه مراسم ختم دایی رئیس دولت اصلاحات در مسجد نور تهران در جمع خبرنگاران درپاسخ به سوالیمبنی براینکه نظر شما درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون چیست؟ گفت: من معتقدم در هر جایی که ائتلاف به نفع اصلاح‌طلبان باشد باید این ائتلاف را انجام داد.

وی ادامه داد: من مشخصا با اینکه هر فرد رادیکال و تندرویی به اسم ائتلاف و یا اصلاح‌طلبان بخواهد رنگ عوض کند مخالف هستم و در جایی که این ائتلاف موجب توسعه عقلانیت شود با آن موافقم.

خرازی با بیان اینکه اصلاحات برای تغییر سیستم و جنگیدن به وجود نیامده است اضافه کرد: برای اصلاحات ائتلاف یک مسئله منطقی و معقول است و قطعا ائتلاف با هر جریان معقولی که موجب حذف رادیکال‌ها شود باید مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندا در پاسخ به این سوال که به نظر شما واکنش اصلاح‌طلبان به رد صلاحیت احتمالی چه خواهد بود، گفت: برداشت من این نیست که شورای نگهبان اصلاح‌طلبان را به صورت فله‌ای رد کند و اگر کسی بخواهد به خاطر ۴ روز انتخابات فضاسازی انجام دهد به صلاح کشور نیست.

وی ادامه داد: باید منتظر باشیم و ببینیم شورای نگهبان چه مسیری را طی می‌کند و اگر در نهایت اختلافی بود قانون مسیر را باز گذاشته تا مشکلات از آن طریق حل شود.

وی با بیان اینکه من احساس می‌کنم که طرف مقابل و کسانی که دستشان در بیت‌المال و خزانه کشور بوده درباره رد صلاحیت‌ها نگرانی بیشتری نسبت به اصلاح‌طلبان دارند، گفت: اصلاح‌طلبان هم‌اکنون تاییدکننده انقلاب، ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند و کسانی باید نگران باشند که به این مسائل معتقد نیستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/S2XIPZ
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.