کد خبر : 59703
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 ژانویه 2016 - 18:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مراتب ردصلاحیت داوطلبان انتخابات فردا اعلام می‌شود بسته هستند

مراتب ردصلاحیت داوطلبان انتخابات فردا اعلام می‌شود

مراتب ردصلاحیت داوطلبان انتخابات فردا اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت:روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات امروز به پایان می‌رسد و مراتب ردصلاحیت داوطلبان در روز سه‌شنبه به صورت محرمانه به آنها ابلاغ می شود. به گزارش اهروصال به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: داوطلبان ردصلاحیت شده

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت:روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات امروز به پایان می‌رسد و مراتب ردصلاحیت داوطلبان در روز سه‌شنبه به صورت محرمانه به آنها ابلاغ می شود.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: داوطلبان ردصلاحیت شده از ۱۶ تا ۱۹ دی فرصت دارند اعتراض خود را به هیات‌های نظارت اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اسامی قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بعد از اعلام نظر نهایی هیات‌های نظارت، در روز ۲۷ بهمن به فرمانداری‌ها ابلاغ و در روز ۲۸ بهمن به صورت آگهی عمومی منتشر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در خصوص آمار داوطلبان نمایندگی مجلس نیز گفت: در طول مدت ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ۶۲۲ نفر در حوزه‌های انتخابیه استان ثبت‌نام کردند که در طول مدت بررسی صلاحیت داوطلبان، ۱۴ نفر از آنها اعلام انصراف کرده‌اند.

شبستری همچنین تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی را ۴۶ نفر اعلام کرد و گفت: هیچ یک از نامزدهای مجلس خبرگان انصراف نداده‌اند.

وی گفت: اسامی قطعی نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس خبرگان رهبری بعد از بررسی در هیات نظارت استان و شورای نگهبان، در روز ۲۱ بهمن به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان در خصوص تعداد صندوق‌های اخذ رای و عوامل اجرایی انتخابات نیز گفت: تعداد و محل صندوق‌ها توسط هیات‌های اجرایی مشخص می‌شود، اما طبق روال انتخابات‌های گذشته حدود سه هزار صندوق و برای هر صندوق حدود ۱۰ نفر از عوامل اجرایی در حوزه‌های انتخابیه استان مستقر خواهند شد.

وی از برگزاری دوره آموزشی قوانین و مقررات انتخاباتی به مدت پنج روز برای کارشناسان فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان خبر داد و گفت: برنامه‌های آموزشی تا ایام برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.