کد خبر : 59699
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 ژانویه 2016 - 18:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت قانون مداری در تبلیغات انتخاباتی/ خرید و فروش رأی خیانت است بسته هستند

ضرورت قانون مداری در تبلیغات انتخاباتی/ خرید و فروش رأی خیانت است

ضرورت قانون مداری در تبلیغات انتخاباتی/ خرید و فروش رأی خیانت است

 رئیس ستاد انتخابات اهر با تاکید بر ضرورت قانون مداری در تبلیغات انتخابات، گفت:عده‌ای از کاندیداها تلاش می کنند با استفاده از پول‌های کثیف آرای مردم روستاهای اهر را به نفع خود جلب کنند. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، سید محمدعابدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران بر لزوم بی‌طرفی و قانون مداری در

 رئیس ستاد انتخابات اهر با تاکید بر ضرورت قانون مداری در تبلیغات انتخابات، گفت:عده‌ای از کاندیداها تلاش می کنند با استفاده از پول‌های کثیف آرای مردم روستاهای اهر را به نفع خود جلب کنند.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، سید محمدعابدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران بر لزوم بی‌طرفی و قانون مداری در هنگام تبلیغات انتخاباتی تأکید کرد و افزود: برای تمام مجریان انتخابات اعم از مسئولان شهری و دهیاران و شوراهای روستایی ابلاغ‌شده تا در این انتخابات مهم و تعیین‌کننده برای تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس بی‌طرف باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر با تأکید بر اینکه صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهر و هریس طی روزهای آینده مشخص می‌شود، تصریح کرد: رعایت حق‌الناس و صیانت از رأی مردم در انتخابات اسفندماه سال جاری جزو اولویت‌های اصلی و مهم دولت است.

عابدی با بیان اینکه رسانه‌ها برای حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری زمینه‌سازی کنند، گفت: رسانه‌ها و مطبوعات در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور محور فعالیت‌های خود را حضور حداکثری مردم قرار دهند.

وی مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات هفتم اسفندماه را اوج اقتدار و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست، گفت: در جهت اینکه برگزاری این انتخابات، اولین انتخابات در دولت یازدهم بوده و هر یک از مسئولانی که از امکانات دولتی بر له و یا علیه کاندیدایی استفاده کنند با آن‌ها برخورد می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر در پایان با اشاره به اینکه عده‌ای در فکر این هستند که با ترفندهای مختلف و استفاده از پول‌های کثیف آرای مردم را به نفع خود جلب کنند، خاطرنشان کرد: اگر چنانچه رأی که با خریدوفروش به دست آید آن رأی ازنظر شرعی و قانونی باطل بوده و درواقع به سایر مردم ستم می‌شود و یک نوع خیانت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.