کد خبر : 59674
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 ژانویه 2016 - 18:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای علی فروتن: «فیتیله ای ها» دیگر تولید نخواهد شد بسته هستند

علی فروتن: «فیتیله ای ها» دیگر تولید نخواهد شد

علی فروتن: «فیتیله ای ها» دیگر تولید نخواهد شد

به گزارش اهروصال به نقل از میزان، علی فروتن یکی از عموهای فیتیله‌ای در خصوص تولید برنامه جدید فیتیله‌ای ها برای شبکه کودک گفت: تصمیم داریم برنامه‌ای  را برای شبکه کودک آماده کنیم که در حال حاضر طرح اولیه برنامه را برای مدیران شبکه فرستادیم اما هنوز مشخص نیست که این طرح تایید شود یا ما

به گزارش اهروصال به نقل از میزان، علی فروتن یکی از عموهای فیتیله‌ای در خصوص تولید برنامه جدید فیتیله‌ای ها برای شبکه کودک گفت: تصمیم داریم برنامه‌ای  را برای شبکه کودک آماده کنیم که در حال حاضر طرح اولیه برنامه را برای مدیران شبکه فرستادیم اما هنوز مشخص نیست که این طرح تایید شود یا ما بتوانیم به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: باز هم هر سه عموهای فیتیله ای در این برنامه خواهیم بود و شاید چهره های جدیدی به آن اضافه شوند، اما نه نام این برنامه و نه روند آن مانند «فیتیله» نیست و کاملا متفاوت است.

فروتن در خصوص بازتولید «فیتیله» گفت: متاسفانه دیگر برنامه ای با عنوان « فیتیله» نخواهیم داشت چرا که با توجه به اتفاقات پیش آمده و محدودیت هایی که باید در آن لحاظ شود دیگر نه برای بچه ها جذاب خواهد بود و نه ما می توانیم این گونه آن را تولید کنیم.

وی در خصوص وضعیت گروه فیتیله ای ها برای بازگشت به تلویزیون افزود: خدا را شکر مشکل گروه «فیتیله ای ها» برای حضور در رسانه ملی خیلی وقت است که حل شده است و ما این روزها به فکر کار جدیدمان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای کار جدیدمان نامی در نظر نگرفته ایم اما می توانم بگویم که این برنامه کاملا با «فیتیله» فرق می کند و رویکرد دیگری برای بچه ها دارد و خبر قطعی شدن ساخت آن را تا هفته آینده اعلام می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.