کد خبر : 59665
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 ژانویه 2016 - 18:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بازیگر کیمیا در فیلمی با موضوع «مدافعین‌حرم» +نخستین تصاویر بسته هستند

بازیگر کیمیا در فیلمی با موضوع «مدافعین‌حرم» +نخستین تصاویر

بازیگر کیمیا در فیلمی با موضوع «مدافعین‌حرم» +نخستین تصاویر

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، فیلم داستانی «هنگامه» در آخرین روز ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش در می آید. «هنگامه» اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعین حرم است که به کارگردانی امیر داسارگر در مدت زمان ۳۷ دقیقه تولید شده است. این اثر قصه یک روز زوجی جوان را روایت می

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، فیلم داستانی «هنگامه» در آخرین روز ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش در می آید.

«هنگامه» اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعین حرم است که به کارگردانی امیر داسارگر در مدت زمان ۳۷ دقیقه تولید شده است. این اثر قصه یک روز زوجی جوان را روایت می کند که باید تصمیم مهمی را بگیرند. امین ایمانی و سوگل طهماسبی در نقش این زوج در فیلم بازی می کنند.

امیر داسارگر پیش از این در پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار دیپلم افتخار کارگردانی را برای اثر اکسیژن با موضوع فتنه ۸۸ کسب کرده بود.

نخستین اکران فیلم داستانی «هنگامه» چهارشنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۱۹:۴۰ در سالن شماره ۱ سینما فلسطین خواهد بود. «هنگامه» بعد از اکران در سینما فلسطین برای نمایش وارد شبکه اکران مردمی جشنواره عمار می شود.

عوامل فیلم داستانی «هنگامه» عبارتند از: تهیه کننده: حامد بامروت نژاد، نویسنده و کارگردان: امیر داسارگر، بازیگران: امین ایمانی، سوگل طهماسبی با حضور افتخاری: هوشنگ توکلی و رابعه مدنی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، صدابردار: علی قاسمی، تدوین: سیاوش کردجان، صداگذاری و میکس: مهرداد جلوخانی، مدیر تولید: حسین شیرعلی. این اثر محصول مدرسه سینمایی عمار است.

انتهای پیام/ج

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.