کد خبر : 59553
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 ژانویه 2016 - 22:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اختلاف فدراسیون و استان البرز ورزش تیروکمان را به تعطیلی کشاند بسته هستند

اختلاف فدراسیون و استان البرز ورزش تیروکمان را به تعطیلی کشاند

اختلاف فدراسیون و استان البرز ورزش تیروکمان را به تعطیلی کشاند

کرج – اختلاف میان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان البرز با موضوع برگزاری انتخابات هیئت تیروکمان استان البرز در حالی اوج گرفته است که منجر به تعطیلی این ورزش شده است. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، رییس فدراسیون تیروکمان معتقد است ثبت نام ریاست هیئت البرز بدون هماهنگی با این فدراسیون

کرج – اختلاف میان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان البرز با موضوع برگزاری انتخابات هیئت تیروکمان استان البرز در حالی اوج گرفته است که منجر به تعطیلی این ورزش شده است.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، رییس فدراسیون تیروکمان معتقد است ثبت نام ریاست هیئت البرز بدون هماهنگی با این فدراسیون انجام شده است و از سوی مقابل مسئولان ورزش استان این اقدام را بر اساس آیین نامه برگزاری مجامع  و منطبق بر قانون می دانند.

با توجه به عدم برگزاری انتخابات در ماه گذشته و اتمام مهلت قانونی رییس قبلی هیئت استان این ورزش از ابتدای آذرماه بدون متولی است و تمام برنامه های تیروکمان از جمله مسابقات انتخابی کشوری در استان به حالت تعلیق در آمده است.

محمد علی شجاعی رییس فدراسیون تاکید دارد حسن رمضانی و یا فردی از اهالی تیروکمان باید مسئولیت سرپرستی هیئت استان را تا زمان برگزاری انتخابات به عهده بگیرد و اداره کل ورزش  و جوانان البرز بر انتخاب گزینه خود و سپردن مسئولیت هیئت به وی تاکید دارد.

این حواشی در حالی موجب بر هم خوردن فضای این ورزش انفرادی در البرز شده است که گفته می شود نه فدراسیون و نه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز حاضر به عقب نشینی از مواضع خود نیستند و مصرانه بر اجرا شدن نظر خود تپافشاری می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مجمع انتخاباتی هیئت تیروکمان البرز قرار بود اواخر آذرماه برگزار شود اما ۲۴ ساعت مانده به برگزاری مجمع با اعتراض برخی کاندیداها و ورود رییس فدراسیون لغو شد و از آن روز کشمکش ها میان مسئولان مرتبط با این موضوع شکل وسیع تری به خود گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.