کد خبر : 59551
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 ژانویه 2016 - 22:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فدراسیون فوتبال ITC پولادی را برای الشحانیه صادر نکرد بسته هستند

فدراسیون فوتبال ITC پولادی را برای الشحانیه صادر نکرد

فدراسیون فوتبال ITC پولادی را برای الشحانیه صادر نکرد

دپارتمان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در خصوص روند صدور ITC مهرداد پولادی، اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش اهروصال به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، همانگونه که پیش از این بارها در مصاحبه و اطلاعیه های پیشین فدراسیون فوتبال در خصوص صدور ITC مهرداد پولادی توضیحات متعددی داده شده بود، بار دیگر و

دپارتمان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در خصوص روند صدور ITC مهرداد پولادی، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، همانگونه که پیش از این بارها در مصاحبه و اطلاعیه های پیشین فدراسیون فوتبال در خصوص صدور ITC مهرداد پولادی توضیحات متعددی داده شده بود، بار دیگر و به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیه زیر صادر می شود:

درخواست ITC مهرداد پولادی از سوی باشگاه الشحانیه قطر در تاریخ ۲۹ شهریور ۹۳ (۲۰ سپتامبر ۲۰۱۴) به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد. اما از آنجایی که وضعیت نظام وظیفه این بازیکن نامشخص بود، فدراسیون فوتبال ایران پاسخی به درخواست باشگاه مذکور نداد.  

براساس قوانین فیفا تنها دو راه برای رد درخواست ITC وجود دارد. اول آنکه بازیکن تحت قرارداد با باشگاه قبلی بوده و دوم آنکه توافقی بین بازیکن و باشگاه قبلی برای اتمام قرارداد وجود نداشته باشد که هیچ کدام یک از این موارد برای مرجع صدور ITC که فدراسیون جهانی فوتبال است، صدق نمی‌کرد.  

علاوه بر این پولادی حکم کمیته انضباطی مبنی بر اینکه بازیکن آزاد محسوب می‌شود و با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد را به فدراسیون فوتبال قطر و باشگاه الشحانیه ارائه داده بود. در ادامه فدراسیون فوتبال ایران با توجه به قوانین داخلی در خصوص وضعیت نظام وظیفه این بازیکن، هیچ پاسخی به درخواست باشگاه الشحانیه قطر نداد و طبق آئین نامه فدراسیون بین المللی فوتبال – فیفا زمانی که به درخواست ITC پاسخی داده نشود، بعد از ۱۵ روز این ITC به صورت اتوماتیک صادر خواهد شد.  

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.