کد خبر : 59548
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 ژانویه 2016 - 22:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امیدوارم ماجرای سوشا سوء تفاهم باشد/ قرارداد مکانی فسخ نشده است بسته هستند

امیدوارم ماجرای سوشا سوء تفاهم باشد/ قرارداد مکانی فسخ نشده است

امیدوارم ماجرای سوشا سوء تفاهم باشد/ قرارداد مکانی فسخ نشده است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به ماجرای دروازه‌بان این تیم گفت: امیدوارم ماجرای سوشا مکانی یک سوء تفاهم بوده باشد. به گزارش اهروصال به نقل از مهر، حسین عبدی بعد از پایان نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که بعد از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته بود که از طریق

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به ماجرای دروازه‌بان این تیم گفت: امیدوارم ماجرای سوشا مکانی یک سوء تفاهم بوده باشد.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، حسین عبدی بعد از پایان نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که بعد از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته بود که از طریق خبرنگاران متوجه ماجرای سوشا شدم. من از موضوع اطلاعی نداشتم ولی امروز هم طاهری و هم دوستان ما در باشگاه پیگیر بودند و با خود سوشا و برادرش و خانواده‌اش صحبت کردند.

وی افزود: خود من دیشب با یکی از بستگان سوشا صحبت کردم. پیگیری های لازم را کرده ایم و حمایت لازم از او به عمل می آوریم. امیدواریم این ماجرا یک سوء تفاهم باشد و مسئله خاصی نباشد. همانطور که همه ما نسبت به قوه قضائیه اعتماد داریم، امیدوارم یک سوء تفاهم باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود نام سوشا مکانی از فهرست تیم خارج شده است، گفت: قرارداد سوشا فسخ نشده است و ما امیدواریم که وی به تیم باز گردد. با این حال باید بگویم هر تصمیمی قوه قضاییه بگیرد ما هم تابع آن هستیم.

عبدی در خصوص جدایی ایمان صادقی نیز گفت: کادر فنی دست او را باز گذاشت تا تصمیم نهایی را بگیرد. این دروازه‌بان هم تیم خونه به خونه را انتخاب کرد. امروز در هیات مدیره نیز در این باره صحبت شد و به بررسی آن پرداختیم.

عبدی در ادامه درباره حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس به جای سوشا مکانی تاکید کرد: در نقل و انتقالات زمستانی احتمال جذب و جدایی بازیکنان در تیم ها وجود دارد و این حق طبیعی باشگاه ها است که از این فرصت استفاده کنند. در پرسپولیس هم هر جا که لازم باشد نسبت به جذب بازیکن اقدام می شود ولی الان نمی شود  گفت که آیا پرسپولیس بازیکن خاصی را مد نظر دارد یا خیر. من هم حق اظهارنظر در این باره را ندارم.

وی افزود: این مسائل بستگی به کادر فنی و تعاملات مربیان با باشگاه دارد. من اسم خاصی از بازیکنی نمی برم ولی باشگاه پرسپولیس دنبال این است که سوشا در تیم بماند و اگر هم نشد باشگاه راهش را طی می کند! وقتی پروسه جذب بازیکن صد درصد اتفاق افتاد می توان درباره آن صحبت کرد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه باشگاه چه اقدامی برای حل مشکل مکانی انجام داده است، گفت: باشگاه پیگیر این موضوع است. امروز بحث های زیادی برای پیگیری این موضوع در هیات مدیره مطرح شده و نه تنها آقای طاهری بلکه سایر دوستان هم دنبال این بودند تا این جریان به سرانجام برسد.

عبدی در ادامه در خصوص حکم کمیته انضباطی مبنی بر ممنوعیت نقل و انتقال باشگاه های بدهکاری چون پرسپولیس است، تاکید کرد: این اتفاقات بعضی اوقات در سال برای استقلال و پرسپولیس رخ می‌دهد. با این حال ما نسبت به پرداخت بدهی های خود حسن نیت نشان داده ایم. ما در آینده گزارش مالی باشگاه را منتشر می کنیم و وقتی شما آن گزارش را ببینید قانع خواهید شد که در حال حل مشکلات مالی و بدهی های گذشته هستیم و داریم آن را حل می کنیم. به این ترتیب قطعا به ما فرصت داده خواهد شد.

وی درباره پرونده مانوئل ژوزه تصریح کرد: فقط پرونده ژوزه نیست. در هیات مدیره بحث هایی می شود که مناسب نیست اینجا بگویم. همه مثل سیر و سرکه می جوشند تا راهکاری برای مشکلات پیدا کنند و ژوزه فقط یکی از چندین مسئله ای است که با آن درگیر هستیم. شاید این مشکلات به چند ده مورد برسد و وقتی گزارش را منتشر کنیم متوجه می شوید حل آنها چقدر زمان برده است.

سخنگوی پرسپولیس درباره نقش کمیته فنی در نقل و انتقالات نیم فصل یادآور شد: جذب بازیکن بر عهده سرمربی است ولی بحث و بررسی درباره مسائل حاد در کمیته فنی صورت خواهد گرفت.

عبدی درباره اینکه پرسپولیس توانسته انتظارات را برآورده کند، گفت: انتظار ما از پرسپولیس این است که هواداران را خوشحال و انتظارات‌شان را برآورده کند البته تفسیر بعضی روزنامه ها باعث می شود برداشت های مختلفی صورت بگیرد. در چند ماه گذشته استرس های زیادی روی باشگاه بود و حتی شاید بعضی ها دنبال ایجاد تقابل من با کادر فنی بودند ولی با حمایت های محکم ما از برانکو تمام این مسائل منتفی شد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت پاداش‌ها به بازیکنان گفت: پرداخت پاداش‌ها و حقوق برای بازیکنان ایجاد انگیزه می‌کند. با این وجود باید بگویم برای این کار مصوبات هیات ‌مدیره هم لازم است که مدیر اجرایی باشگاه آن را با خلاقیت پیگیری می‌کند.

حسین عبدی در مورد لیست ورود و خروج بازیکنان پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: در هر صورت اکثرا به بازیکنانی که امروز در پرسپولیس هستند اعتقاد دارم. هم خود آقای برانکو و هم اعضای هیات مدیره نیز به آنها اعتماد دارند. اگر دیدید که صادقی از پرسپولیس به «خونه به خونه» رفت باید عرض کنم که این یک موضوع و صلاح دوطرفه است. با این وجود هنوز لیست ورودی‌ها و خروجی‌ها مطرح نشده، هر چند برخی جلوتر از خود باشگاه لیست می‌دهند!

عبدی در خصوص مسائل حقوقی که در هیات مدیره وجود دارد و اینکه مدیرعامل هنوز انتخاب نشده، گفت: این مسائل به زودی حل می‌شود. برخی از مشکلات حقوقی به جا مانده از قبل در هفته آینده حل خواهد شد.

وی درباره مشکلاتی که برای سوشا مکانی رخ داده، گفت: این تجربیات گاه و بیگاه وجود دارد. بخشی از آن به باشگاه، بخشی دیگر به خانواده و بعضی به اجتماع و خود بازیکن مربوط می‌شود. گاهی اتفاق‌هایی می‌افتد که در مورد آنها نمی‌توان نظر داد. بازیکنان باید بدانند که وظیفه بسیار سنگینی دارند. یکی از وظایف آنها این است که مراقب خودشان باشند.

عبدی در این رابطه تاکید کرد: آن‌طور که وکیل سوشا مکانی می‌گوید موبایل وی را حک کرده‌اند. احتمالا در این مورد خود سوشا شاکی باشد. البته من از مسائل قضایی اطلاع کافی ندارم و نمی‌توانم بیشتر در این مورد اظهارنظر  کنم، اما این را می‌دانم که در فضای مجازی احترام لازم است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: همه عکس و فیلم از خانواده‌های خود داریم و باید از آنها مراقبت کنیم. اینکه این عکس‌ها در فضای مجازی بچرخد قابل قبول نیست. من خودم یک عکس که می‌خواستم از یکی از دوستان بگیرم، با ایمیل گرفتم، چرا که در این ابزار ارتباط جمعی‌هایی که مُد شده، استحکامی وجود ندارد.

عبدی در مورد پولی که قرار بود باشگاه به خانواده هادی نوروزی بدهد گفت: باشگاه پرسپولیس در این رابطه انجام وظیفه خواهد کرد. ما درصدد هماهنگ کردن پول فروش بلیت در بازی با صبا هستیم که گفته بودند از طرف سازمان لیگ به خانواده آن مرحوم پرداخت می‌شود. طبق این پیگیری‌ها قرار شد خانواده هادی نوروزی نفر خاصی را معرفی کنند تا این تبادل از طریق باشگاه انجام شود.

حسین عبدی در خصوص تداخل سیاست و ورزش در صحبت های مسئولان فوتبال عربستان گفت: این اتفاقات به ندرت انجام می گیرد و ما هم تابع سیاست جمهوری اسلامی هستیم و هر آنچه که آنها تصمیم بگیرند ما بدون چون و چرا اجرا خواهیم کرد و نمی توانیم خودمان سیاستگذار باشیم.

وی درباره دیگر مسائل بحث شده در جلسه هیات مدیره امروز باشگاه گفت: ما موارد دیگری را هم مورد بحث قرار دادیم مثل ساخت و ساز، بحث زیرساخت ورزشگاه درفشی فر که باید بودجه های لازم آن را تعیین کرده تا یک محل تمرین بسیار خوب داشته باشیم. همچنین در خصوص مسائل مالی صحبت های بسیار مفیدی انجام دادیم و همین روند را در آینده به جلو پیش خواهیم برد تا بتوانیم یک پرسپولیس پرقدرت را در سال‌های آتی نیز داشته باشیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ما همچنین در خصوص شوشا مکانی و نوروزی بحث کردیم و برای ایمان صادقی رضایت نامه صادر کردیم تا او بتوانم به هر تیمی که می خواست برود و او هم شرایط را سنجید و با هماهنگی که با ما داشت به تیم خونه به خونه بابل پیوست.

عبدی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث اصلی ما برای زیرساخت باشگاه پرسپولیس است و ما بدنبال این هستیم تا بتوانیم زیرساخت های باشگاه را به روز کرده و آنها را اجرایی کنیم. این کار بسیار بزرگی است که زمان خواهد برد و چه ما باشیم و یا نباشیم امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و همه دست به دست هم دهند تا مشکلات فوتبال ما و خصوصا پرسپولیس برای همیشه از بین برود. یکی ازبحث های اصلی ما در خصوص تیم های پایه است که می تواند یک سوپاپ اطمینان مطمئن برای سال‌های آتی پرسپولیس باشد البته اهمیت به تیم های فوتبال پایه در ایران می تواند باعث پیشرفت فوتبال کشورمان شود که متاسفانه چند سالی از فوتبال پایه دور شده بودیم و حتی آن را فراموش کرده بودیم.

وی تاکید کرد: اگر چه در این فصل تیم های پایه ما نتایج خوبی نگرفتند و در مقابل رقیبان اصلی مان نتوانستیم نتایج مورد نظر را کسب کنیم و تمام این اتفاقات را مکتوب به هیات مدیره گزارش داده ایم اما حتی اگر یک بازیکن به بزرگسالان بپیوندد و بتواند برای پرسپولیس مثمر ثمر باشد می تواند کمک شایانی در هزینه ها داشته باشد.

عبدی در خصوص وضعیت وحید قلیچ و کمک های هیات مدیره به وی گفت: ما در مورد قلیچ صحبت کردیم و به ایشان قول مساعد داده ایم تا هر چه زودتر و تا جایی که در  توان‌مان هست به او کمک کنیم تا او هم مشکلاتش برطرف شود اما این مسئله کمی زمان می برد ولی ما به فکر قلیچ هستیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان و در خصوص فسخ قرارداد با مکانی نیز گفت: در حال حاضر به دنبال برطرف کردن مشکلات او هستیم و باشگاه موظف است تا جایی که می تواند به او کمک کند اما در حال حاضر او بازیکن ما است و ما نمی توانیم تا صدور رای در خصوص فسخ قرارداد وی نظری بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.