کد خبر : 59417
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 ژانویه 2016 - 14:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فدائیان النمر: عربستان را به همراه آل سعود به آتش خواهیم کشید بسته هستند

فدائیان النمر: عربستان را به همراه آل سعود به آتش خواهیم کشید

فدائیان النمر: عربستان را به همراه آل سعود به آتش خواهیم کشید

به گزارش اهروصال به نقل از فارس در الشرقیه عربستان، گروهی با نام «فدائیان النمر» در پی اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان اعلام کرد که عربستان و آل سعود را به آتش خواهد کشید. اطلاعات دقیقی درباره این گروه هوادار روحانی برجسته شیعه در دست نیست، اما برخی منابع گفتند فدائیان النمر

به گزارش اهروصال به نقل از فارس در الشرقیه عربستان، گروهی با نام «فدائیان النمر» در پی اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان اعلام کرد که عربستان و آل سعود را به آتش خواهد کشید.

اطلاعات دقیقی درباره این گروه هوادار روحانی برجسته شیعه در دست نیست، اما برخی منابع گفتند فدائیان النمر گروهی مسلح در عربستان شامل سیصد نظامی آموزش دیده است که تحت تعقیب دستگاه امنیتی سعودی قرار دارد.

بیشتر اعضای این گروه تحت تعقیب دستگاه امنیتی و نظامی رژیم آل سعود قرار دارند و احکام حبس یا اعدام برخی از آنها صادر شده است.
فدائیان النمر چند ماه پیش با صدور بیانیه‌ای تهدید کردند که اگر رژیم آل سعود حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر را اجرا کند، آتش خشم این گروه ظرف ۲ ساعت در شرق عربستان شعله خواهد کشید و زبانه‌های آن تا ۸ ساعت به دیگر شهرهای این کشور می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.