کد خبر : 59300
تاریخ انتشار : شنبه 2 ژانویه 2016 - 20:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای محافظی حیرت انگیز با قابلیت افزایش عمر باتری و حافظه تلفن همراه بسته هستند

محافظی حیرت انگیز با قابلیت افزایش عمر باتری و حافظه تلفن همراه

محافظی حیرت انگیز با قابلیت افزایش عمر باتری و حافظه تلفن همراه

به گزارش اهروصال نقل از مهر، در حال حاضر توسعه تلفن های همراه هوشمند با دو چالش بزرگ روبروست: عمر کم باتری و حافظه محدود. اکنون محققان شرکتی دانش بنیان موسوم به i-Blades در سیلیکن ولی آمریکا فناوری جدیدی ارایه کرده اند که آن را می توان محافظ هوشمند تلفن های همراه هوشمند به شمار

به گزارش اهروصال نقل از مهر، در حال حاضر توسعه تلفن های همراه هوشمند با دو چالش بزرگ روبروست: عمر کم باتری و حافظه محدود. اکنون محققان شرکتی دانش بنیان موسوم به i-Blades در سیلیکن ولی آمریکا فناوری جدیدی ارایه کرده اند که آن را می توان محافظ هوشمند تلفن های همراه هوشمند به شمار آورد.

این محافظ جدای از کارایی عادی خود قدرت باتری را تا ۱۰ برابر و حافظه تلفن های همراه هوشمند را نیز به ترا بایت افزایش می دهد. قلب تپنده این فناوری در ساختارهایی موسوم به «تیغه های هوشمند» نهفته است که قابلیت ترکیب و منطبق شدن با تلفن همراه هوشمند جهت افزایش کارایی آن را دارد.

این محافظ جدید به پشت تلفن همراه هوشمند متصل شده و کارایی آن را به طرز حیرت انگیزی افزایش می دهد. ساختار این محافظ به گونه ای است که تیغه های هوشمند آن بر روی یکدیگر سوار شده تا با اتصال به ساختار باتری و سیستم حافظه گوشی، نه تنها توان باتری بلکه ذخیره سازی اطلاعات در تلفن همراه هوشمند را نیز به طرز چشمگیری ارتقا بخشند.

ارتباط این فناوری جدید با تلفن همراه از طریق اپلیکیشنی است که همراه با آن ارایه می شود. امکان شارژ این پوشش هوشمند به طور جداگانه یا همراه با شارژ تلفن همراه وجود دارد. فعلا این پوشش برای محصولاتی نظیر Galaxy S۴ و Galaxy S۶ طراحی شده و گفته می شود نسخه آیفون آن نیز به زودی ارایه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.