کد خبر : 59246
تاریخ انتشار : شنبه 2 ژانویه 2016 - 14:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شیعیان عربستان به علت اعدام شیخ نمر، روز آل‌سعود را به شام سیاه تبدیل می‌کنند/ دستگاه دیپلماسی موضع قاطع بگیرد بسته هستند

شیعیان عربستان به علت اعدام شیخ نمر، روز آل‌سعود را به شام سیاه تبدیل می‌کنند/ دستگاه دیپلماسی موضع قاطع بگیرد

شیعیان عربستان به علت اعدام شیخ نمر، روز آل‌سعود را به شام سیاه تبدیل می‌کنند/ دستگاه دیپلماسی موضع قاطع بگیرد

به گزارش اهروصال آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام رژیم سعودی در اعدام آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان‌، اظهار داشت: از رژیم آل‌سعود که آل‌خیانت و آل‌غارت هستند این جنایت جنایتی مستبعد به نظر نمی‌رسد چرا که این رژیم

به گزارش اهروصال آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام رژیم سعودی در اعدام آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان‌، اظهار داشت: از رژیم آل‌سعود که آل‌خیانت و آل‌غارت هستند این جنایت جنایتی مستبعد به نظر نمی‌رسد چرا که این رژیم از آغاز پیدایش با غارتگری و جنایت بوده و تداوم داشته است.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: آل‌سعود رژیمی است که نزدیک یک سال است مسلمانان یمن را به خاک و خون کشیده و هزاران شهید و مجروح کار آنهاست و کشور یمن را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت امسال آل‌سعود در سرزمین منا تصریح کرد: این جنایت به عنوان زخم عمیق بر پیکره جهان اسلام باقی مانده است و از این رو جنایت اعدام شیخ نمر هم در راستای همان جنایات قبلی است.

وی تاکید کرد: از سازمان همکاری‌های اسلامی انتظار است که در برابر این جنایت موضع بگیرد و ما از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار موضع قاطع داریم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ما از حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی انتظار خروش و فریاد خشم مقدس را داریم، خاطرنشان کرد: من امید دارم که جهان اسلام آن‌چنان در این عرصه عمل کند که این رژیم خیانت و جنایت را از کرده خود پشیمان کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: تجربه نشان داده که شهادت‌ها موتور حرکت‌های مقدس است و مطمئنا شیعیان عربستان در این رابطه روز آل‌سعود را به شام سیاه تبدیل می‌کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YFHWQV
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.