کد خبر : 59243
تاریخ انتشار : شنبه 2 ژانویه 2016 - 14:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انجام پرواز بندرعباس-تهران‌ با ۲۵ ساعت تأخیر/‌ ایران‌ایر: اسکان مسافر‌ در هتل و ارسال قطعه فنی انجام شد بسته هستند

انجام پرواز بندرعباس-تهران‌ با ۲۵ ساعت تأخیر/‌ ایران‌ایر: اسکان مسافر‌ در هتل و ارسال قطعه فنی انجام شد

انجام پرواز بندرعباس-تهران‌ با ۲۵ ساعت تأخیر/‌ ایران‌ایر: اسکان مسافر‌ در هتل و ارسال قطعه فنی انجام شد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس‌، پرواز ‌‌بندرعباس-تهران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما‌) ‌‌که قرار بود روز گذشته ساعت ۱۰:۵۵ انجام شود، به علت بروز نقص فنی در هواپیمای پرواز و نبود قطعه در بندرعباس، در موعد مقرر انجام نشد. یکی از مسافران این پرواز در این‌باره به فارس می‌گوید: ساعت ۱۰ صبح

به گزارش اهروصال به نقل از فارس‌، پرواز ‌‌بندرعباس-تهران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما‌) ‌‌که قرار بود روز گذشته ساعت ۱۰:۵۵ انجام شود، به علت بروز نقص فنی در هواپیمای پرواز و نبود قطعه در بندرعباس، در موعد مقرر انجام نشد.

یکی از مسافران این پرواز در این‌باره به فارس می‌گوید: ساعت ۱۰ صبح دیروز پس از تحویل چمدان‌های خود و دریافت کارت پرواز از مسئولان ایران‌ایر در فرودگاه بندرعباس، وارد سالن ترانزیت و منتظر اعلام برای رفتن به داخل هواپیما شدیم.

وی افزود: اما در سالن ترانزیت به ما اعلام کردند که این پرواز فعلاً تأخیر دارد و به علت بروز نقص فنی، تا تأمین قطعه و رفع عیب، انجام نمی‌شود.

این مسافر پرواز بندرعباس-تهران با بیان اینکه ایران‌ایر پذیرایی در قالب ناهار و شام از مسافران انجام داد، گفت: مسافران این پرواز بلاتکلیف روی صندلی‌‌های آهنی فرودگاه منتظر اعلام مجدد برای سوار شدن به هواپیما ماندند اما تا پایان شب خبری نشد.

این مسافر افزود: حدود ساعت ۲۲:۳۰ دیروز مسئولان هما به مسافران کارت شام‌ دادند و البته برای اسکان در هتل، از مسافران نام‌نویسی کردند.

وی با بیان اینکه امروز نیز تا این لحظه ایرا‌ن‌ایر درباره ساعت پرواز به مسافران اطلاع‌رسانی نکرده است، ‌‌گفت: مسافر مشکلات صنعت هوایی کشور و تأکید بر ایمنی پرواز را درک می‌کند اما موضوع اصلی، بلاتکلیفی مسافر در این تأخیرات است.

بنابراین گزارش بهتر است شرکـت‌های هواپیمایی با بررسی‌های دقیق‌تر، ساعتی مشخص برای رفع عیب و انجام پرواز اعلام کنند تا مسافر تکلیف خود را بداند و در فرودگاه سرگردان نماند، همچنین‌ اختصاص هواپیمای جایگزین، پاسخگو بودن و رفتار مناسب با مسافر در این شرایط می‌تواند از مشکلات آنها و بار‌‌های روانی حاصل از تأخیرات طولانی‌مدت و انتظار در فرودگاه، بکاهد.

‌در این‌ راستا مدیرکل روابط عمومی ایران‌ایر به فارس گفت: هواپیمای این پرواز روز گذشته پس از آنکه مسافران را از تهران به بندرعباس جابه‌جا می‌کند‌، در پرواز برگشت از بندرعباس به تهران، دچار نقص فنی و نیازمند به قطعه می‌شود.

شاهرخ نوش‌آبادی افزود: پس از بروز این مشکل، ایران‌ایر با پرواز‌ بعدازظهر روز گذشته خود، قطعه لازم هواپیمای مذکور را به بندرعباس ارسال می‌کند اما با نصب قطعه جدید هم مشکل فنی هواپیما رفع نمی‌شود.

وی افزود: پس از پروازِ بعد از ظهر گذشته، ایران‌ایر پرواز دیگری به بندرعباس نداشت بنابراین تلاش کردیم قطعه جدید مورد نیاز هواپیما را امروز با پرواز ساعت ۰۹:۱۵ ‌شرکت هواپیمایی ماهان، به بندرعباس ارسال کنیم.

مدیرکل روابط عمومی ایران‌ایر افزود: کارشناسان و مسئولان هما در ایستگاه بندرعباس نقص فنی هواپیمای مذکور را امروز رفع کردند و پرواز بندرعباس-تهران‌ این ایرلاین، ساعت ۱۲ امروز انجام می‌شود.

نوش‌آبادی با بیان اینکه از روز گذشته اطلاع‌رسانی درباره این نقص فنی به مسافران انجام شد، گفت: در کنار انجام پذیرایی ناهار، شام و صبحانه، مسافران شب گذشته در هتل اسکان داده شدند.

وی ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز بابت تأخیر به وجود آمده، تأکید کرد: در راستای حفظ اصول ایمنی پرواز، هیچگاه ریسک نخواهیم کرد، تلخی‌ تأخیر پرواز را به جان می‌خریم تا شیرینی پرواز ایمن و سلامتی مسافر را لمس کنیم.‌

انتهای پیام/

http://fna.ir/N3AX1J
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.