کد خبر : 59240
تاریخ انتشار : شنبه 2 ژانویه 2016 - 14:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ادامه پرداخت یارانه‌ها در سال آینده / دولت قصد انحلال وزارت نیرو را ندارد بسته هستند

ادامه پرداخت یارانه‌ها در سال آینده / دولت قصد انحلال وزارت نیرو را ندارد

ادامه پرداخت یارانه‌ها در سال آینده / دولت قصد انحلال وزارت نیرو را ندارد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری امروز در جریان بازدید از وزارت نیرو در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا انحلال و ادغام وزارت نیرو یک شیطنت است و یا اینکه پیشنهادی است که به دولت مطرح شده است، گفت: ادغام یا انحلال وزارت نیرو یک پیشنهاد جدی نیست

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری امروز در جریان بازدید از وزارت نیرو در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا انحلال و ادغام وزارت نیرو یک شیطنت است و یا اینکه پیشنهادی است که به دولت مطرح شده است، گفت: ادغام یا انحلال وزارت نیرو یک پیشنهاد جدی نیست البته شاید شیطنت باشد چرا که همواره سازمان‌هایی که کار آنها تدوین برنامه است پیشنهادهایی ارائه می‌کنند.

وی افزود: احتمالاً در برخی از شوراها این بحث ادغام و انحلال صورت گرفته است، موضوعی که در گذشته نیز مطرح بوده، اما وقتی به دولت رسید چون مسائل بهتر و کارشناسی شده بود اعلام شد که این موضوع مطرح نیست.

جهانگیری ادامه داد: پس انحلال وزارت نیرو و ادغام آن در دولت صورت نگرفته و این وزارتخانه با قوت به کار خود ادامه خواهد داد.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: دولت در این زمان وقت رسیدگی به اینجور موارد را ندارد و قصد انحلال وزارت نیرو را ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد زمان دقیق لغو تحریم‌ها گفت: رئیس جمهور اعلام کرده است زمان لغو تحریم‌ها دی‌ماه است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به کاهش درآمد دولت در سال آینده آیا هدفمندی یارانه‌ها ادامه پیدا می‌کند، گفت: هدفمندی یارانه‌ها سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

http://fna.ir/BH82CR
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.