کد خبر : 59205
تاریخ انتشار : جمعه 1 ژانویه 2016 - 18:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مرجعیت عراق آزادسازی «الرمادی» را پاسخی محکم به آمریکا دانست بسته هستند

مرجعیت عراق آزادسازی «الرمادی» را پاسخی محکم به آمریکا دانست

مرجعیت عراق آزادسازی «الرمادی» را پاسخی محکم به آمریکا دانست

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حجت الاسلام «عبدالمهدی الکربلایی» خطیب نماز جمعه امروز شهر مقدس کربلا و نماینده‌ آیت‌الله سیستانی، در صحن امام حسین (ع)، با تبریک آزادسازی شهر «الرمادی» از دست تکفیری‌های داعش، تأکید کرد: پیروزی بزرگ در الرمادی، حاصل فداکاری‌های نیروهای امنیتی و عشایر و داوطلبان بود. به گزارش پایگاه خبری

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حجت الاسلام «عبدالمهدی الکربلایی» خطیب نماز جمعه امروز شهر مقدس کربلا و نماینده‌ آیت‌الله سیستانی، در صحن امام حسین (ع)، با تبریک آزادسازی شهر «الرمادی» از دست تکفیری‌های داعش، تأکید کرد: پیروزی بزرگ در الرمادی، حاصل فداکاری‌های نیروهای امنیتی و عشایر و داوطلبان بود.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، الشیخ الکربلایی، ادامه داد: به رهبران نظامی توصیه می‌کنیم تا پیروزی آزادسازی الرمادی را با ادامه دادن به آزادی سایر مناطق تکمیل کنند.

وی افزود: پیروزی حاصل شده در الرمادی، ادعاهایی که ارتش عراق را فاقد اراده جنگیدن می‌دانست، از بین برد و پاسخی محکم به این گونه سخنان داد.

«اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا در خرداد ماه گذشته مدعی شده بود که سقوط شهر الرمادی، نشان داده که ارتش عراق اراده جنگ با داعش را ندارد.

نمانیده آیت‌الله سیستانی، همچنین تأکید کرد که باید هر چه سریعتر برنامه بازسازی الرمادی و بازگشت پناهجویان به شهر عملیاتی شود.

انتهای پیام/د

http://fna.ir/8TPZVO
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.