کد خبر : 59194
تاریخ انتشار : جمعه 1 ژانویه 2016 - 18:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیکاری بیداد می‌کند/ مسئولان برای رفع کابوس رکود شب و روز نداشته باشند/ فتنه‌گران برای تصاحب برخی مراکز آمده‌اند بسته هستند

بیکاری بیداد می‌کند/ مسئولان برای رفع کابوس رکود شب و روز نداشته باشند/ فتنه‌گران برای تصاحب برخی مراکز آمده‌اند

بیکاری بیداد می‌کند/ مسئولان برای رفع کابوس رکود شب و روز نداشته باشند/ فتنه‌گران برای تصاحب برخی مراکز آمده‌اند

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز تهران با بیان اینکه باید قدرت و نعمت‌های خدادادی را برای خدمت به مردم کشورمان و گشودن گره‌های مشکلات مستضعفان به کار برد، گفت: بعضی‌ها تجربه و سواد لازم برای مدیریت را نداشتند

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز تهران با بیان اینکه باید قدرت و نعمت‌های خدادادی را برای خدمت به مردم کشورمان و گشودن گره‌های مشکلات مستضعفان به کار برد، گفت: بعضی‌ها تجربه و سواد لازم برای مدیریت را نداشتند ولی بنابر دلایلی در پستی مسئول شده‌اند این افراد روز قیامت باید پاسخگو باشند.

وی افزود: آنان که با جواز شرعی هم پست گرفته‌اند باید هر روز خدا را به یاد بیاورند و بدانند که خدا انها را امتحان می‌کند.

حجت‌الاسلام صدیقی ادامه داد: مسئولان باید از قدرت و نعمتی که خدا به آنها داده برای از بین بردن رکود و بیکاری و مشکلات مردم استفاده کنند. کسانی که پستی دارند باید شب و روز خود را یکی کنند تا بیکاری از بین برود زیرا بیکاری باعث فساد سیاسی و مشکلات فرهنگی می‌شود.

امام جمعه موقت تهران همچنین در ادامه سخنان خود نهم دی ماه را یکی از معجزاتی دانست که همانند جنگ ۸ ساله دفاع مقدس که دشمنان نتوانستند هیچ غلطی کنند، و گفت: فتنه‌گران هم نتواستند کاری از پیش ببرند. در جمهوری اسلامی؛‌ جمهوریتی که اگر مسئله ولایت در آن معنا نداشت مانند جمهوری‌های مستکبر بود.

وی ادامه داد: قطعا فتنه ۸۸ به مراتب خطرناک‌تر از جنگ ۸ ساله دفاع مقدس بود. حماسه ۹ دی نشان داد که خدا هست.

صدیقی با بیان اینکه مردم در حماسه ۹ دی چشم فتنه را کور کردند، افزود: در جریان فتنه کسانی مقابل انقلاب ایستادند و آتش را روشن کردند و برآن دمیدند و متاسفانه در این بین برخی مردم نیز بصیرت نداشتند. 

امام جمعه تهران با بیان اینکه  مردم تهران در جریان فتنه سال ۸۸،  هشت ماه در سختی به سر می‌بردند، تاکید کرد: تعجب می‌کنم کسانی که آن روز به امنیت مردم دلسوزی نکردند ادعای تبعیت از ولایت فقیه می‌کنند در حالی که نشان دادند ولایت را قبول ندارند. آنها به مقدسات و امام خمینی(ره) جسارت کردند و اعلام برائت هم نکردند.

صدیقی با اشاره به نقش سفارت انگلیس در فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: سفارت انگلیس در فتنه ۸۸ میدان‌داری می‌کرد ولی فتنه‌گران در مذمت انگلیسی‌ها صحبتی نکردند و خدا می‌داند نماز جمعه را به چه شکلی درآوردند.

وی تاکید کرد: ۹ دی نشان داد و خداوند هست و خون شهدا می‌جوشد و دست امام عصر(عج) هوای مردم و انقلاب را دارد.

صدیقی با اشاره به دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: اکنون با این زمینه‌های  انتخاباتی که ما در پیش داریم هم مجلس شورای اسلامی و هم خبرگان را باید مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: این شما و این وجدان شما. این شما و این بصیرت ۹ دی شما.این شما و این خون شهیدان شما. این شما و این قدردانی از امنیت مثال‌زدنی که زیر پرچم ولایت در پناه اهل بیت عصمت و طهارت صورت گرفت.

صدیقی در ادامه خاطرنشان کرد که این ولایت فقیه ما تجلی ولایت فقیه اهل بیت و مروج عاشورا است. مروج غدیر و ارزش‌هاست. ببینید که باید چه کسانی را برای مجلس‌های خبرگان و شورای اسلامی انتخاب کنید که در آینده به کشور خلل وارد نشود و قطب جدیدی مقابل ولایت درست نشود.

وی همچنین یادآور شد: این آگاهی‌ها را از حالا در ذهن‌ها داشته باشید. مسئله شورای نگهبان قدم اول و لازم است ولی کافی نیست. آنچه کفایت می‌کند دینداری و بصیرت و حتی دلسوزی به دنیای خودتان است. آنان در فتنه ۸۸ که دلشان به حال امنیت شما نسوخت فردا اگر موقعیت خود را در خطر دیدند باز هم شما را ناامن می‌کنند. آدم چرا این کار را انجام دهد. حالا کسی هم انقلابی نیست ولی ببینید چه کسانی چه کارهایی کردند و چه کسانی وعده‌هایی دادند و آیا به آنها عمل کردند یا نه. این مسائلی است که بصیرت انسان را در این مسیر اعتلا می‌بخشد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FTUSXM
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.