کد خبر : 59169
تاریخ انتشار : جمعه 1 ژانویه 2016 - 18:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای درخواست استیلی برای شعار ندادن علیه برهانی/ اقدام عجیب گلزن ملوان بسته هستند

درخواست استیلی برای شعار ندادن علیه برهانی/ اقدام عجیب گلزن ملوان

درخواست استیلی برای شعار ندادن علیه برهانی/ اقدام عجیب گلزن ملوان

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سیدجلال رافخایی بعد ازگلی که به استقلال زد پیراهن خود را از تن بیرون آورد و به همین دلیل از محسن ترکی داور بازی کارت زرد گرفت. این در حالی است که جابر انصاری گلزن استقلال و رافخایی گلزن ملوان هر دو شعارهای مذهبی بر زیر پیراهن خود

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، سیدجلال رافخایی بعد ازگلی که به استقلال زد پیراهن خود را از تن بیرون آورد و به همین دلیل از محسن ترکی داور بازی کارت زرد گرفت. این در حالی است که جابر انصاری گلزن استقلال و رافخایی گلزن ملوان هر دو شعارهای مذهبی بر زیر پیراهن خود نوشته بودند که این اقدام فرهنگی این دو بازیکن قابل تقدیر بود.

* بعد از گل ملوان پرویز مظلومی به شدت از دست شاگردان خود ناراحت بود و با مجید صالح صحبت می‌کرد. مظلومی با حرکات دست نشان می‌داد که چقدر از نحوه دفاع کردن بازیکنانش ناراضی است.

* جلال رافخایی که بعد از گلزنی پراهنش را در آورده بود به اشتباه پیراهن خود را برعکس به تن کرد که این مسئله باعث توقف بازی از سوی ترکی شد تا این بازیکن لباس خود را درست بر تن کند.

* در اقدامی جالب توجه مسئولان ورزشگاه تختی انزلی از خبرنگاران خواستند به دلیل سردی هوا اجازه دهند کودکانی که دارای سندروم داون هستند در جایگاه خبرنگاران بنشینند که این مسئله با موافقت خبرنگاران روبه‌رو شد. به همین دلیل خبرنگاران بیرون از جایگاه مشغول تماشای بازی شدند و کودکان دارای سندروم دان از جایگاه خبرنگاران این بازی را تماشا کردند.

* علاوه بر اینکه هواداران حاضر در استادیوم علیه آرش برهانی شعار می‌دادند در لحظاتی هم بر علیه حنیف عمران‌زاده مشغول به شعار دادن شدند.

* در لحظه ای از بازی هواداران ملوان علیه آرش برهانی شعار می‌دادند که حمید استیلی سرمربی تیم ملوان از هواداران تیمش خواست که شعار ندهند. این کار استیلی باعث شد تا برهانی از وی تشکر کند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/9TT216
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.