کد خبر : 58875
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 5:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمنان در فتنه ۸۸ متحمل پنجمین شکست شده‌اند/شعار علیه انقلاب همیشه محکوم است بسته هستند

دشمنان در فتنه ۸۸ متحمل پنجمین شکست شده‌اند/شعار علیه انقلاب همیشه محکوم است

دشمنان در فتنه ۸۸ متحمل پنجمین شکست شده‌اند/شعار علیه انقلاب همیشه محکوم است

به گزارش خبرنگار اهروصال، سردار غلام عسگر کریمیان در جمع مردم شهرستان اهر ضمن تبریک سالروز حماسه عظیم ۹ دی، هفته وحدت، میلاد مبارک رسول‌الله الاعظم(ص) و ولادت باسعادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: یوم ا.. ۹ دی را به خاطر عظمتی که این روز دارد باید گرامی بداریم و یاد و خاطره این

به گزارش خبرنگار اهروصال، سردار غلام عسگر کریمیان در جمع مردم شهرستان اهر ضمن تبریک سالروز حماسه عظیم ۹ دی، هفته وحدت، میلاد مبارک رسول‌الله الاعظم(ص) و ولادت باسعادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: یوم ا.. ۹ دی را به خاطر عظمتی که این روز دارد باید گرامی بداریم و یاد و خاطره این روز را در طول تاریخ حفظ نموده و به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

وی با اشاره به تقابل جبهه استکبار جهانی و جبهه انقلاب اسلامی تصریح کرد: در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ جبهه انقلاب اسلامی پایه‌گذاری گردید و علیرغم اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و ایادی داخلی‌اش سعی در به استضعاف کشاندن مردم مظلوم دنیا مخصوصاً مسلمانان را داشتند و تلاش می‌کردند از وقوع انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند، انقلاب اسلامی به رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) که با شجاعت در برابر دشمنان ایستاد و به برکت مجاهدانی که جان خود را در طبق اخلاص نهاده و باخدا معامله کردند، به بار نشست و این اولین شکست جبهه استکبار در مقابل جهبه انقلاب اسلامی بود.

سردار کریمیان به تلاش استکبار جهانی در بعد از پیروزی انقلاب برای جلوگیری از تثبیت انقلاب اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: سناریوها، حرکات و برنامه‌های بسیاری را در این زمینه طراحی و اجرا کردند ولی برخلاف میل باطنی آن‌ها و به کوری چشم دشمنان اسلام، نظام جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ در یک رفراندوم سراسری با رأی موافق ۹۸ درصد مردم تثبیت گردید و منجر به شکست دوم استکبار جهانی گردید.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: وقتی دشمن از جلوگیری از تثبیت نظام اسلامی ناامید گردید تلاش خود را در جهت تحریف آرمان‌های حضرت امام (ره) و واردکردن افکار التقاطی به اسلام نابی که معمار کبیر انقلاب در مقابل اسلام مرتجع و آمریکائی مطرح فرموده بودند، متمرکز نموده و سناریوی از پیش طراحی‌شده‌ای را تحت عنوان جریان گروهک‌ها و قومیت‌ها به وجود آورده و درصدد تحریف انقلاب و تجزیه ایران اسلامی برآمدند و هرچند آسیب‌هایی را به ایران اسلامی وارد کردند و توسط گروهک‌های تروریستی که تفنگداران استکبار بودند، عزیزانی را همچون رجایی‌ها، بهشتی‌ها و باهنرها را از ما گرفتند، اما آنچه را که نتوانستند از این ملت انقلابی و ولایتمدار بگیرند بصیرت مردم بود تا جایی که حضرت امام(ره) فرمودند: بکشید ما را که ملت ما بیدارتر می‌شود. و این ملت بیدار و آگاه از اسلام ناب و اصول انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) دفاع کردند و کار به‌جایی رسید که سران این گروهک‌های ملحد و قومیت‌های از بیرون هدایت‌شده به دامان اربابان خود پناه بردند و انقلاب اسلامی از تحریف و التقاط دست‌نخورده باقی ماند که این سومین شکست خفت‌بار استکبار و ایادی آن‌ها از جبهه انقلاب اسلامی بود.

وی به بحث صدور انقلاب اسلامی که توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل(ره) مطرح گردید، اشاره‌کرده و یادآور شد: آمریکائی‌ها و صهیونیست‌ها و یزیدیان زمان علاوه بر اینکه در مهار انقلاب در درون با شکست مواجه شده بودند، متوجه گسترش انقلاب اسلامی در فراسوی مرزها گردیده و نفوذ ایران را در منطقه خاورمیانه و خلیج‌فارس خطری برای منافع خود دیدند، لذا با تحمیل جنگی هشت‌ساله به فکر جلوگیری از گسترش و نفوذ انقلاب اسلامی برآمدند و به‌واسطه مزدوری به نام صدام لعنتی ایران را در مقابل جنگی نیابتی و فرسایشی قراردادند، اما علیرغم اینکه وضعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نیروهای مسلح به‌شدت نابسامان بوده و محیط و شرایط کاملاً برای اشغال و تجزیه ایران و نهایتاً کنترل ایران و انقلاب آماده بود اما پس از مدت اندکی که دشمن توانست نفوذ نموده و قسمتی از خاک ایران را اشغال نماید، به‌توسط ظهور و بروز مقاومت مردمی زمین‌گیر شده و بسترهای شکست و ناکامی‌اش فراهم گردید و برای چهارمین بار استکبار جهانی طعم شکست را چشید.

کریمیان ادامه داد: دشمن با اشتباهی فاحش فکر نمی‌کرد شهری مثل اهر در دورترین نقطه شمال غرب ایران مهد پرورش غیور مردانی خواهد بود که جوانان غیرتمندش بااحساس تکلیف الهی و برمبنای پاسخگویی به ندای حسین زمان و ندای هل من ناصر ینصرنی امام عزیز در مرزهای شلمچه و طلاییه و کذابه و خرمشهر و آبادان از انقلاب و وطن خویش دفاع خواهند کرد.

فرمانده سپاه عاشورا به جریان شروع جنگ نرم دشمنان بر علیه نظام اسلامی پرداخته و این‌طور بیان کرد: حضرت آقا برای اولین بار در اول دهه هفتاد بحث تهاجم فرهنگی را مطرح فرمودند و این کلمه وارد ادبیات سیاسی ایران گردید و آن‌هایی که جرأت مقابله رودررو با جوانان غیور ایران اسلامی را نداشتند در پی توطئه برآمدند و به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برعلیه ایران دست زدند تا جایی که مقام معظم رهبری دامت برکاته فرمودند دشمن در حال قتل‌عام فرهنگی است.

وی ادامه داد: دشمن در ذیل جنگ نرم، جنگ اقتصادی و جنگ‌های دیگر را برنامه‌ریزی کرده و با فشارهای ناجوانمردانه از همه سو و پشتیبانی نمودن دشمنان داخلی که بسترهای لازم را فراهم می‌کردند، انتخابات سال ۱۳۸۸ را بستری آماده و بسیار مناسب برای نتیجه‌گیری از جنگ نرم چندین ساله خود تصور کرده و دست به ایجاد فتنه سال ۸۸ نمودند اما الحمد.. علیرغم تحمل صدمات بسیار دشمن موفق نگردید و شکست پنجم خود را تجربه کرد.

سردار کریمیان خاطرنشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ همه‌مان شاهد بودیم عده‌ای ناجوانمرد به دین و انقلاب و نظام اسلامی که ثمره خون هزاران شهید گلگون‌کفن ما بود، رحم نکرده و اعتبار و آبروی ایران اسلامی را زیر سؤال برده و در سطح جهانی باحیثیت نظام اسلامی بازی کردند و کار را به‌جایی کشاندند که به تمثال مبارک امامی جسارت نمودند که دنیا به بزرگ‌مرد بودن و آزادمرد بودنش معتقد است، این فتنه گران ضمن توهین به مراسم عزاداری و پرچم حضرت ابا عبدا.. الحسین(ع) با اردوکشی خود در خیابان‌ها برعلیه منافع انقلاب اسلامی شعار دادند.

وی تصریح کرد: همان‌طور که حضرت آقا دامت برکاته در فرمایشات خود بیان فرموده‌اند، اینکه جماعت ما به‌صورت خودجوش برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام(ره) و ولایت و کشور اسلامی و استقلال هم‌زمان در سراسر کشور وارد عرصه شدند، کاری الهی و معجزه الهی بود که متأسفانه عده‌ای از داخل به‌صورت سیاهی‌لشکر دشمن عمل کردند اما نهایتاً دشمن شکست خورد و این ملت بزرگوار ششمین شکست را به دشمن وارد کردند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به افرادی که این روزها به بهانه پیروی از راه امام سخنانی را بر زبان می‌آورند که خواسته دشمن است، اظهار داشت: بهترین افراد برای امام کسانی هستند که راه امام را ادامه دادند و همین‌طور ادامه می‌دهند.

وی با ذکر فرمایشی از مقام معظم رهبری حفظه ا.. که می‌فرمایند: منظور از استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار سیاست‌های استکباری آمریکاست نه مردم آمریکا، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آمریکای جنایتکار از تمامی راهکارها برای شکست نظام اسلامی استفاده کرده و شکست‌خورده بود، تنها دو گزینه یعنی گزینه نظامی و نشستن بر پشت میزهای مذاکره را پیش روی خود داشت که این فرایند از اول انقلاب و شاید قبل از آن شروع‌شده و به این مقطع رسیده بود که ربطی به شخص، دولت و نفر خاصی ندارد.

کریمیان با عنوان اینکه حضور درصحنه مردم و اقدامات به‌موقع ملت برای کشورمان تولید قدرت نمود، ادامه داد: به خاطر همین قدرت بود که آمریکا به‌عنوان بزرگ‌ترین قدرت اقتصادی و نظامی جهان نتوانست در برابر ایران از گزینه نظامی استفاده نماید و با قبول شکست هفتم به‌ناچار پشت میز مذاکره نشست و برای جبران آبروی و حیثیت ازدست‌رفته خود تلاش مذبوحانه خود را برای استفاده از عناصر داخلی برای ریل‌گذاری و ایجاد مسیری برای خود آغاز نمود که بحث نفوذی که حضرت آقا مطرح می‌فرمایند همان ریل‌گذاری و ایجاد مسیر می‌باشد و با این کار سعی در نفوذ حاکمیتی، نفوذ اجتماعی و نفوذ فرهنگی رادارند که در بحث نفوذ حاکمیتی به دنبال تسخیر مکان‌های تصمیم‌گیرنده و تصمیم سازنده ازجمله مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی هستند که لازم است مراقبت نموده و باعقل شعور و بصیرت کسانی را انتخاب نمائیم که آب به آسیاب دشمن نریزند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه سیاست اسلام دفاعی است، تأکید کرد برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، نظام اسلامی، ولایت و خاک وطن در تمامی عرصه‌ها لحظه‌ای غفلت نخواهیم کرد و برای چند روز زندگی دنیوی از حیثیت، آبروی، دارائی، عزت و شرف خود نخواهیم گذشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.