کد خبر : 58747
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دسامبر 2015 - 9:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مردم با فتنه دشمنان هیچ‌گاه از ولایت‌فقیه و انقلاب جدا نمی‌شوند بسته هستند

مردم با فتنه دشمنان هیچ‌گاه از ولایت‌فقیه و انقلاب جدا نمی‌شوند

مردم با فتنه دشمنان هیچ‌گاه از ولایت‌فقیه و انقلاب جدا نمی‌شوند

سید محمدعابدی در گفتگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اینکه روز نهم دی به‌عنوان روز بصیرت نام‌گذاری شده است، بیان داشت: حماسه ۹ دی ازجمله روزهایی است که مردم برای پشتیبانی از ولایت‌فقیه و فرمان مقام معظم رهبری حمایت کردند. فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: فتنه گران که به سرکردگی استکبار و سناریوهای دشمنان

سید محمدعابدی در گفتگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اینکه روز نهم دی به‌عنوان روز بصیرت نام‌گذاری شده است، بیان داشت: حماسه ۹ دی ازجمله روزهایی است که مردم برای پشتیبانی از ولایت‌فقیه و فرمان مقام معظم رهبری حمایت کردند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: فتنه گران که به سرکردگی استکبار و سناریوهای دشمنان کام ملت انقلابی را تلخ کرده و جمع کثیری نیز برای حمایت از نظام و انقلاب حماسه نهم دی را پدید آوردند.

وی بابیان اینکه مردم هیچ‌گاه از ولایت‌فقیه و انقلاب جدا نمی‌شوند، افزود: رهبر معظم انقلاب که در سال ۸۸ و در رابطه با فتنه دشمنان، سخنانی در نماز جمعه تهران ایراد نمودند همه دلسوزان نظام و سایر آحاد مردم به منویات رهبر فرزانه لبیک گفتند.

عابدی همچنین گفت: ملت ایران با تمامی آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌طور قاطعانه حمایت کرده و کسانی که می‌خواستند در مملکت توطئه ایجاد کنند و انسجام، وحدت و یکپارچگی مردم را از بین ببرند مردم به‌صورت خودجوش همه دسیسه‌های دشمنان را خنثی کردند.

فرماندار شهرستان اهر در پایان با تأکید بر اینکه برخی‌ها، در فتنه سال ۸۸ از خارج از کشور فتنه گران را مدیریت می‌کردند، خاطرنشان کرد: مخالفین و معاندین نظام هر بار در کشورمان موضوع و یا اختلافی پیدا می‌کنند دشمنان این مرزوبوم برای مداخله در امور داخلی مشتاق شده و مردم با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و رهبری اجازه نخواهند داد تا استکبار به هر نحوی نفوذ کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.