کد خبر : 58239
تاریخ انتشار : شنبه 26 دسامبر 2015 - 11:15
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تعطیلی ۱۷۰۰۰ شرکت در چین به دلیل ایجاد آلودگی هوا بسته هستند

تعطیلی ۱۷۰۰۰ شرکت در چین به دلیل ایجاد آلودگی هوا

تعطیلی ۱۷۰۰۰ شرکت در چین به دلیل ایجاد آلودگی هوا

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، چین بعد از بررسی ۱٫۴۱ میلیون شرکت بین ماه‌های ژانویه تا سپتامبر، ۱۷۰۰۰ شرکت را به دلیل نقشی که در آلودگی هوای این کشور داشتند، تعطیل کرد.  به گزارش روزنامه انگلیسی زبان «چاینا دیلی» وزارت حفاظت از محیط زیست چین ضمن اعلام این خبر در روز جمعه افزود

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، چین بعد از بررسی ۱٫۴۱ میلیون شرکت بین ماه‌های ژانویه تا سپتامبر، ۱۷۰۰۰ شرکت را به دلیل نقشی که در آلودگی هوای این کشور داشتند، تعطیل کرد. 

به گزارش روزنامه انگلیسی زبان «چاینا دیلی» وزارت حفاظت از محیط زیست چین ضمن اعلام این خبر در روز جمعه افزود به ۲۸۶۰۰ شرکت هم دستور داده شده فعالیت‌هایشان را به حالت تعلیق درآورند.

رسانه‌های دولتی چین روز پنجشنبه ۲۴ دسامبر (۳ دی) گزارش داده بودند در بیش از ۱۰ شهر این کشور به دلیل آلودگی هوا وضعیت هشدار قرمز اعلام شده است. 

دولت چین، حدود یک ماه پیش برای نخستین بار، هشدار قرمز که بالاترین سطح هشدار است را برای مقابله با با مه‌دود مدوام در شهرهای این  کشور اعلام کرد.

اعلام وضعیت هشدار قرمز باعث صدور دستور تعطیلی برای کارخانه‌ها شده و نیمی از همه خودروهای خصوصی برحسب شماره پلاک از آمدن به خیابان منع شوند.

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/JWJH2S

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.