کد خبر : 58184
تاریخ انتشار : جمعه 25 دسامبر 2015 - 18:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فروش ۳۱۰ میلیونی «در مدت معلوم» در ۹ روز/«شیفت شب» ۸۵۰ میلیونی شد بسته هستند

فروش ۳۱۰ میلیونی «در مدت معلوم» در ۹ روز/«شیفت شب» ۸۵۰ میلیونی شد

فروش ۳۱۰ میلیونی «در مدت معلوم» در ۹ روز/«شیفت شب» ۸۵۰ میلیونی شد

به گزارش اهروصال به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، روز چهارشنبه فیلم سینمایی «پی ۲۲» در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. این فیلم با موضوع رشادت های تکاوران نیروی دریایی ساخته شده است، فیلم «حکایت عاشقی» نیز با موضوع دفاع مقدس هم اینک بر پرده سینماها است.  در میان فیلم های اکران شده فیلم

به گزارش اهروصال به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، روز چهارشنبه فیلم سینمایی «پی ۲۲» در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. این فیلم با موضوع رشادت های تکاوران نیروی دریایی ساخته شده است، فیلم «حکایت عاشقی» نیز با موضوع دفاع مقدس هم اینک بر پرده سینماها است.  در میان فیلم های اکران شده فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» با اقبال بسیار خوبی مواجه شده است و فیلم «در مدت معلوم» هم فضای اجتماعی با رگه های طنز نظر مخاطب را به خود جلب کرده است.

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران نیز در گفت و گوبا خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «مدت معلوم» توضیح داد: این فیلم در ۲۳ سالن سینما به نمایش درآمده و در ۹ روز نمایش در تهران با اقبال مواجه شده است. فیلم در تهران به فروش ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است.

وی در ادامه گفت: شب گذشته در سینماهای کوروش، ایران، آزادی، ماندانا، شکوفه، ملت سانس فوق العاده داشتند . این فیلم شب گذشته در تهران به فروش ۶۸ میلیون تومان دست یافت و اکران شهرستان آن از چهارشنبه (۲ دی) آغاز شده است.

محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت پخش نور تابان درباره فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» توضیح داد: تیزر جدید فیلم از روز شنبه در ایام هفته وحدت از تلویزیون پخش خواهد شد. تعداد سینماهای فیلم محدود شده و شب گذشته با در اختیار داشتن تنها ۹ سالن سینما در تهران به فروش ۲۲ میلیون تومان در تهران دست یافت. هم اینک فروش کل فیلم ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز درباره فروش فیلم «شاهزاده روم» گفت: هم اینک فیلم در تهران به فروش ۱ میلیارد و ۵۰ میلیو تومان رسیده است. فیلم شب گذشته ۱۷ میلیون تومان در تهران فروش داشته است. فروش کل فیلم به دو میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رسید.

فرجی درباره سالن سینمای شاهزاده روم توضیح داد: ۱۵ سالن در اختیار فیلم در تهران است و ۳۵ سالن سینما درشهرستان در اختیار دارد.

وی درباره فروش فیلم «پی ۲۲» توضیح داد: این فیلم به تازگی اکران شده و ۱۲ سالن در اختیار دارد. چهارشنبه ۲ میلیون و پنج شنبه (شب گذشته) به فروش ۶ میلیون و ششصد دست یافت.

علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم  «پدر آن دیگری» توضیح داد: فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش ۵۰۰  میلیون تومان در تهران رسید. این فیلم  در شهرستان ها به فروش ۱۱۰ میلیون دست یافت.  

وی درباره فروش فیلم «شیفت شب» توضیح داد: فیلم در تهران به فروش ۷۲۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است. در تهران ۲۰ سالن سینما و در شهرستان ۲۵ سالن در اختیار این فیلم است. 

انتهای پیام/و

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.