کد خبر : 58183
تاریخ انتشار : جمعه 25 دسامبر 2015 - 18:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جنگنده‌های روسیه از آغاز عملیات ضدداعش ۵۲۰۰ سورتی پرواز انجام داده‌اند بسته هستند

جنگنده‌های روسیه از آغاز عملیات ضدداعش ۵۲۰۰ سورتی پرواز انجام داده‌اند

جنگنده‌های روسیه از آغاز عملیات ضدداعش ۵۲۰۰ سورتی پرواز انجام داده‌اند

به گزارش اهروصال به نقل از فارس به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده های این کشور از آغاز عملیات هوایی خود علیه تروریست‌ها در سوریه که از ماه سپتامبر آغاز شده است تا کنون ۵۲۰۰ سورتی پرواز انجام داده‌اند. ژنرال «سرگئی رودسکُی» فرمانده اداره‌کل عملیات ستاد مشترک ارتش روسیه ضمن

به گزارش اهروصال به نقل از فارس به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده های این کشور از آغاز عملیات هوایی خود علیه تروریست‌ها در سوریه که از ماه سپتامبر آغاز شده است تا کنون ۵۲۰۰ سورتی پرواز انجام داده‌اند.

ژنرال «سرگئی رودسکُی» فرمانده اداره‌کل عملیات ستاد مشترک ارتش روسیه ضمن اعلام این مطلب افزود: «از مجموع کل ۵ هزار و ۲۴۰ سورتی پرواز که بر فراز سوریه داشتیم، ۱۴۵ سورتی توسط پرنده‌های بُرد بلند انجام شد.»

منظور ژنرال روسی از پرنده‌های بلند، همان بمب‌افکن‌های راهبردی ارتش کشورش مثل توپولف-۱۶۰ و یا توپولف ۲۲ اِم است که از پایگاه‌های مستقر در خاک روسیه به پرواز درآمدند و با عبور از کوریدوری عجیب و هشدارآمیز، دور اروپا را برای کوبیدن چند هدف در سوریه دور زدند.

ژنرال رودسکُی در برابر خبرنگاران گفت که حملات هوایی کماکان ادامه خواهد داشت و زیرساخت‌ها، مقرهای فرماندهی، تجهیزات نظامی و نفرات تروریست‌ها هدف قرار خواهند گرفت.

ژنرال جدیدترین آمار را هم به اصحاب رسانه داد و گفت «فقط دیروز (پنج‌شنبه) ۱۸۹ مقر تروریست‌ها را مورد هدف قرار دادیم که ۱۴۲ نقطه از پیش برای حمله انتخاب شده بود.»

این نظامی بلندپایه روس البته در خصوص نحوه انتخاب اهداف از پیش برنامه‌ریزی نشده، توضیحی نداد.

سرگئی رودسکُی در خصوص نحوه انتخاب همان ۱۴۲ هدف گفت که خلبانان روس بر اساس اطلاعاتی که از ارتش سوریه و «معارضان میهن‌پرست» به دست می‌آید، اهداف تعیین شده را بمباران می‌کنند.

انتهای پیام/ع

http://fna.ir/O5LI4B
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.