کد خبر : 58176
تاریخ انتشار : جمعه 25 دسامبر 2015 - 18:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مرجعیت عراق: بازپس گیری اراضی از داعش و بازگرداندن آوارگان اولویت دارد بسته هستند

مرجعیت عراق: بازپس گیری اراضی از داعش و بازگرداندن آوارگان اولویت دارد

مرجعیت عراق: بازپس گیری اراضی از داعش و بازگرداندن آوارگان اولویت دارد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «سید احمد صافی» نماینده آیت‌الله سیستانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز عراق در صحن شریف حسینی اعلام کرد که طیف‌های سیاسی در عراق حامی نیروهای امنیتی باشند. شبکه خبری «السومریه نیوز» به نقل از صافی گزارش داد که مسئولان مربوطه در عراق باید بازپسگیری اراضی از داعش و

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «سید احمد صافی» نماینده آیت‌الله سیستانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز عراق در صحن شریف حسینی اعلام کرد که طیف‌های سیاسی در عراق حامی نیروهای امنیتی باشند.

شبکه خبری «السومریه نیوز» به نقل از صافی گزارش داد که مسئولان مربوطه در عراق باید بازپسگیری اراضی از داعش و بازگرداندن آوارگان به این مناطق را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان این مطلب افزود: «قهرمانان امروز جنگ دشواری برای آزادسازی شهر الرمادی دارند و با دشمن ظالمی مواجه هستند که کمترین ضوابط اخلاقی را نیز رعایت نمی‌کند».

نماینده آیت‌الله سیستانی تأکید کرد، دشمن اجازه نمی‌دهد خانواده‌ها و افراد غیر نظامی از شهر الرمادی خارج شوند و از آنان به عنوان سپر انسانی استفاده کرده و همین مسئله باعث شده است که کار نیروهای عراقی برای آزادسازی این شهر دشوار شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/AHCWQF
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.